جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کلنگ احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد

جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 785501
امروز در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، کلنگ احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد به زمین می‌خورد.
کلنگ احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در یزد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی، صبح جمعه در حاشیه سفر خود به شهرستان تفت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نهضت ملی مسکن در کشور اظهار داشت: این طرح سبب ایجاد رونق در صنایع همچنین رفع مشکلات اشتغال خواهد شد.

وی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان تفت سفر کرده است، عنوان کرد: امروز همزمان با دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد مراسم کلنگ زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یزد انجام خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور، سهمیه استان یزد ۵۷ هزار واحد مسکونی است که در صورت تقاضای بیشتر، این سهمیه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: برنامه دولت برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از نظر عده ای، غیرقابل اجراست اما با برنامه ریزی هایی که انجام شده به طور قطع این برنامه در زمان مقرر اجرا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن باعث ایجاد رونق هزاران واحد صنعتی و اشتغال زایی خواهد شد، تصریح کرد: اجرای این طرح به طور قطع کمک قابل توجه در زمینه اشتغال جوانان یزدی خواهد شد و مشکل بیکاری این استان را تا حدودی برطرف خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *