پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

خودکشی مدیرعامل یک کارخانه به خاطر اختلاف با شرکا

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 784556
مدیرعامل کارخانه آرد ستاره ایوانغرب به دلیل اختلاف با شرکا دست به خودکشی زد.
خودکشی مدیرعامل یک کارخانه
به گزارش جهان نيوز، کارخانه آرد ستاره ایوانغرب یکی از کارخانه‌های موفق در صنعت آرد در استان ایلام است؛ در سال ۱۳۹۶ شرکت آرد ستاره غرب واقع در شهرک صنتی ایوان با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال با ظرفیت سالانه ۶۰ هزار تن آرد از گندم افتتاح شد. 

 این کارخانه با تغییر و تحولاتی که سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی به وجود آمد بارها تعطیل و با همت دوباره مسوولین استان و شهرستان و ورود دستگاه قضا به بحث واحدهای نیمه فعال و تعطیل این کارخانه دوباره وارد چرخه تولید شد و تولیدات این کارخانه روانه بازار استان شد.

 امروز مدیرعامل کارخانه ستاره ایوان غرب بر اثر خودکشی فوت شد که در استان‌های مختلف عامل اصلی این خودکشی عدم همکاری مسوولین استان و شهرستان در رفع مشکلات این کارخانه اعلام کردند.

مدیرعامل کارخانه آرد ستاره ایوانغرب لحظاتی پیش فوت شد
سعید نادری روابط عمومی فرمانداری ایوان در گفت‌وگو با فارس گفت: امروز مدیرعامل کارخانه آرد ستاره ایوانغرب اقدام به خودکشی کرد که متاسفانه لحظاتی پیش فوت شد.

وی افزود: در چندسال اخیر با اختلافاتی که با شرکای کارخانه در حوزه‌های مالی و اداری وجود داشت اقدام به خودکشی کرده است.

روابط عمومی فرمانداری ایوان ادامه داد: قبلا با حضور فرماندار و جمعی از مدیران با مدیر عامل کارخانه و شرکای در خصوص اختلافات پیش آمده جلساتی برگزار شد که به دنبال رفع این اختلافات در بین اعضا بودیم. 

وی افزود: اما این اختلافات همچنان ادامه پیدا کرد اما در حوزه اداری و تولید کارخانه هیچ وقفه‌ای به وجود نیامد.

روابط عمومی فرمانداری ایوان تصریح کرد: وی در 1/5 ماه گذشته اصلا به فرمانداری مراجعه نکرده‌ این در حالی است که برخی افراد معلوم‌الحال در قالب کانال‌های تلگرامی و مجازی این اتفاق را به مسوولان نسبت می‌دهند.

وی افزود: در رسانه‌ها علت خودکشی مدیر عامل عدم همکاری دستگاه‌ها و همچنین بروکراسی‌های سخت اداری درباره حقوق کارگران و خود مدیر عامل و شرکا اعلام شده که به هیچ وجه این موضوع صحت نداشته و ندارد و تنها عامل اقدام به خودکشی اختلافات بین مدیر عامل و شرکای خود کارخانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این افرادی که الان حی و حاضر هستند چی. برای تولید هزار مشکل و مانع سر راهشون دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کنند. بفرمائید حلشون کنید..