پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

در این جاده‌ها مواظب دوربین پلیس باشید؟

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 784064
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه پوشش دوربین محورهای شریانی از اهداف اصلی این سازمان است، گفت: اقدامات زودبازده و کم‌هزینه برای ایمنی راه‌ها انجام می‌شود.
در این جاده‌ها مواظب دوربین پلیس باشید؟
به گزارش جهان نیور به نقل از فارس، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه پوشش دوربین محورهای شریانی از اهداف اصلی این سازمان است، گفت: اقدامات زودبازده و کم‌هزینه برای ایمنی راه‌ها انجام می‌شود.
 
 حمیدرضا شهرکی‌ثانوی، معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پیش از ظهر امروز در دومین جلسه راهبری وضع تصادفات رانندگی استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم با همتی که در این استان وجود دارد و بر اساس تصمیمات مناسب، در مسیر کاهش تلفات سوانح رانندگی، اقدامات مثبتی برداشته شود.

وی با بیان اینکه پوشش دوربین محورهای شریانی از اهداف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اضافه کرد: استان سمنان بر اساس گزارش‌ها، با وجود ۱۱ درصد افزایش ترددها، کاهش ۱۱ درصدی تلفات را تجربه کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: کریدور موجود در استان سمنان، یکی از کریدور های بسیار مهم در زمینه حمل و نقل کالا محسوب می‌شود.

شهرکی‌ثانوی افزود: خستگی و خواب‌آلودگی یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در تصادفات جاده‌ای در استان سمنان است که استاندار سمنان نیز به رفع این موضوع، توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه خدمات حین سفر بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: تحقق مؤلفه ایمنی جاده‌ای، نیازمند یک اقدام همه‌جانبه همراه با آسیب‌شناسی جامع است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در زمینه مجتمع‌های خدماتی رفاهی آمادگی داریم با استان سمنان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کنیم.

شهرکی‌ثانوی بیان کرد: استان سمنان نیازمند احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی کوچک‌مقیاس است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یک میلیارد تومان برای آسفالت رمپ‌ها و نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی مجتمع‌ها هزینه می‌کند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: ما قصد داریم تا با استفاده از اعتبارات موجود، اقدامات زودبازده و کم‌هزینه را برای ایمنی راه‌های استان سمنان اجرایی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *