جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

معرفی بهترین رستوران های اهواز

پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 783950
اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از شهرهای گرم و جنوبی ایران می باشد. مردم شهرهای جنوبی بسیار میهمان نواز و خونگرم می‌باشند.

این شهر بیش از 100 نوع غذای محلی دارد که شامل انواع غذاهای اصلی و دسر می‌شوند. طعم غذاهای بیشتر شهرهای جنوبی ایران، تند می باشد و مانند غذاهای هندی و پاکستانی در طبخ آنها از ادویه های زیادی استفاده می‌شود.

وقتی صحبت از غذاهای جنوبی می شود، طعم هایی تند و سوزان به ذهن انسان متبادر می شود. در رستوران های معروف اهواز، علاوه بر غذاهای مدرن و امروزی، غذاهای سنتی آن هم سرو می‌شود.

اگر شما نیز هوس امتحان کردن غذاهای تند اهوازی را کردید، می توانید در کمتر از 3 دقیقه بلیط هواپیما مشهد اهواز خود را از سایت آس چارتر رزرو کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از رستوران های معروف اهواز آشنا کنیم؛
 
رستوران گردان امپراطور
رستوران امپراطور، تنها رستوران گردان اهواز می باشید. اگر به دنبال رستورانی لوکس با کیفیت غذای بالا می گردید، رستوران امپراطور گزینه ای مناسب می باشد. این رستوران یکی از رستوران های قیمت بالای اهواز می‌باشد.

یکی از مزایای این رستوران، پارکینگ اختصاصی آن می باشد. علاوه بر آن غذا خوردن در رستوران امپراطور نمایی از کل شهر اهواز را نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

رستوران امپراطور در طبقه هشتم برج آی تی  قرار گرفته است. زمانی که وارد این رستوران می شویم ممکن است منظره رو به جنوب اهواز را ببینیم اما بعد از لحظاتی، با چرخش رستوران نمایی از شرق اهواز را ببینیم و این خصوصیت یکی از جاذبه های این رستوران می‌باشد.

در منوی این رستوران می توانیم غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را پیدا کنیم که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه 8
 

کبابسرای درویش خان
اگر طرفدار غذاهای کبابی و فضاهای سنتی می باشید، کبابسرای درویش خان انتخاب مناسبی می‌باشد. این رستوران که در فضایی روباز و دکوری سنتی قرار گرفته، کباب های بسیار لذیذی را برای مهمانانش سرو می‌کند.

قیمت های این رستوران نیز با توجه به کیفیتش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

آدرس: اهواز، امانیه، خیابان سپاه، خیابان خرم، کوچه خجسته
 
رستوران سنتی قصر ضیافت
یکی از رستوران های پرطرفدار و با کیفیت اهواز، قصر ضیافت می باشد. این رستوران که دارای 22 شعبه می باشد در فضایی سنتی و عربی، که زیبایی خیره کننده ای دارد، غذاهای جنوبی و محلی اهواز را سرو می‌کند.

سینی مخصوص این رستوران در بین مهمانانش محبوبیت زیادی دارد و توصیه می کنیم که حتما امتحان کنید. این رستوران، یکی از بهترین و زیباترین رستوران های اهواز می‌باشد.

قیمت ها در رستوران قصر ضیافت، تقریبا گران است اما از قیمت غذاها که بگذریم، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. آس چارتر برترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر اصفهان اهواز می‌باشد.

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت ‌الله بهبهانی، روبروی پارک شهربازی
 

رستوران خیمه اهواز
رستوران خیمه کمی متفاوت تر از دیگر رستوران های اهواز می باشد. در این رستوران شاهد 2 سالن با فضایی باز و بسته می باشیم. بعد از گذر از فضای باز آن که سرسبز نیز می‌باشد و دارای تخت های سنتی است، وارد سالن سر بسته آن می شویم.

یکی از جذابیت های این رستوران، پخش موسیقی زنده عربی می‌باشد.

رستوران خیمه، غذاهای سنتی ایرانی و عربی و لبنانی را سرو می کنند. قرار گرفتن در فضایی سنتی همراه غذاهای جنوبی و موسیقی زنده عربی، یکی از خاطره انگیزترین تجربه های شما برای غذا خوردن را فراهم می کند.

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه ساعت و سه ‌گوش، روبروی دادگستری
 
رستوران کاکتوس سبز
رستوران کاکتوس سبز اهواز یکی از بهترین رستوران های این شهر می باشد. غذاهای این رستوران دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. علاوه بر فضای بسته این رستوران، فضایی بازی نیز برای  پذیرایی از مراجعین وجود دارد.

در این رستوران انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، عربی و سنتی اهواز طبخ و سرو می‌شود. از دیگر امکانات این هتل می توان از صندلی کودک، اینترنت رایگان و بیرون بر نام برد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب، روبروی فروشگاه هاکوپیان
 

کافه رستوران کنجد
رستوران کنجد یکی از کافه رستوران های مدرن اهواز محسوب می‌شود. در این کافه تمام وعده‌های صبحانه و ناهار و شام سرو می‌شود.

فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا و مدرن می باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید در این رستوران میل کنید. برای سفر به شهر زیبای اهواز می توانید بلیط ارزان هواپیما چارتر خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی
 
کافه رستوران لئو
رستوران لئو یکی از رستوران های مدرن و با کیفیت اهواز می باشد. فضای داخلی این رستوران کاملا مدرن و مناسب قرارهای عاشقانه می‌باشد. در این رستوران وعده‌های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود.

از غذاهای معروف این رستوران به سالاد سزار، لازانیا و نیمرو مخصوص اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای این رستوران وجود پارکینگ اختصاصی می‌باشد.

این رستوران، قهوه های بسیار معروفی نیز دارد. مردم جنوب به قهوه علاقه‌ی زیادی دارند و گاها با ادویه های مختلف دم می‌کنند. قهوه‌های این رستوران نیز دارای عطر و طعم بسیار خوبی می‌باشد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، نبش موحدین شرقی، روبروی هاکوپیان، مجتمع بیمه سامان، زیرزمین ساختمان


کافه رستوران زهره
رستوران زهره یکی از رستوران های زیبای اهواز است که می توان تلاقی سنت و مدرنیته را در آن به خوبی شاهد بود. در فضای داخلی این رستوران هم میز و صندلی‌های مدرن و هم تخت های سنتی نیز وجود دارد.

در این رستوران از خوراکی های خوشمزه کافی شاپی گرفته تا انواع غذاهای لذیذ ایرانی نیز آماده می‌شود. از دیگر جذابیت های این رستوران می توان به پخش موسیقی زنده نیز اشاره کرد.

کافه رستوران زهره، آبشار و آب نمایی زیبا نیز دارد که مانند مرزی میان تخت های سنتی و فضای مدرن رستوران قرار گرفته است. آس چارتر همراه شما در تهیه بلیط ارزان هواپیما می‌باشد.

آدرس: خیابان زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *