جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
با هدف تحقق برنامه هاي وزارت صمت صورت گرفت:

برگزاري سلسله نشست‌های مانع زدایی و پشتيبانی از زنجيره تامين گروه سايپا برای افزایش تولید/ همراهی انجمن‌های قطعه‌سازی کشور با سایپای نوین

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 783799
سلسله نشست هاي مانع‌زدایی و پشتيباني از زنجيره تامين گروه خودروسازي سايپا با هدف تحقق برنامه‌هاي وزارت صمت در جهت افزايش توليد برگزار شد.
همراهی انجمن‌های قطعه‌سازی کشور با سایپای نوین
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، در اين جلسات مديرعامل و جمعی از مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا با اعضاي هيات مديره دو انجمن تخصصي صنايع همگن نيرومحركه و قطعه‌سازان کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ديدار كردند.

در اين جلسات که در دو روز متوالی برگزار شد، مسائل، موانع و مشكلات زنجيره تامين گروه خودروسازي سايپا از سوي زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا مطرح و براي رفع آنها همفكری و تصمیم‌گیری شد.

مديرعامل گروه سايپا نيز با ارائه گزارشی از شرايط اين گروه خودروسازي بر برنامه ريزي مشترك صنعت خودرو كشور اعم از خودروسازان و قطعه سازان براي تحقق اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد.

قطعه سازان كشور نيز اصلاح قراردادهای گذشته و كاهش مطالبات خود از صنعت خودرو را مهمترين پيش نيازهاي افزايش توليد برشمردند.

گفتني است، سلسله نشست هاي مانع زدائي و پشتيباني از زنجيره تامين با هدف تحقق برنامه هاي وزارت صمت در جهت افزايش توليد در گروه خودروسازي سايپا برنامه ريزي و اجرا شده است. پس از برگزاری این دو نشست، مقرر شد ارتباط، هم افزائی و هم سوئی گروه خودروسازی سایپا با انجمن های قطعه سازی کشور هم راستا با برنامه ریزی های وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *