جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۹

عکس/ سالروز تاسیس امارات مبارک!

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 783828
اماراتی که در برخی اوقات شیطنت‌هایی در منطقه و علیه ایران انجام می‌دهد عمر آن به بیش از 50 سال نمی‌رسد.
گروه بین الملل جهان نيوز: یکی از کاربران فضای مجازی توئیتی را درباره سالگرد بازگشت جزایر سه‌گانه به ایران و برافراشته شدن پرچم ایران در این جزایر، منتشر کرد. نکته قابل توجه آنجاست که اماراتی که در برخی اوقات شیطنت‌هایی در منطقه و علیه ایران انجام می‌دهد عمر آن به بیش از 50 سال نمی‌رسد.

این کشور بعضاً ادعاهایی درباره مالکیت جزایر سه گانه ایرانی داشته، اما جالب اینجاست که امارات دو روز پس از بازگرداندن این جزایر به ایران به صورت رسمی تشکیل شد.
 



 
* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....

Romania
...
Iran, Islamic Republic of
........
Russian Federation
اما مهم آنست که ظرف ۵۰ سال دهها سال از ایران جلوتر افتاده است.
Iran, Islamic Republic of
تو چی جلو افتادن فقط یه سری ساختمون شیک ساختن نه مثل ایران ماهواره به فضا میفرستن نه موشک میتونن بسازن نه مثل ایران فناوری نانو دارن نه مثل ایران تمدن غنی و باستانی دارن امارات کلا هیچی نداره جز نفت اونم در حال تموم شدنه که به خاک سیاه میشینن دبی به بیابان برهوت تبدیل میشه
رفعت الله
Iran, Islamic Republic of
توی رفاه توی دلخوشی توی همه چی..
Iran, Islamic Republic of
بزار نفتشون تموم بشه رژیم جعلی امارات نابود میشه و دبی به بیابان برهوت تبدیل میشه
United States
دعا کنید ایران باران و برف بیاید و......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خب بنده مومن خدا نفت تموم بشه که همین بلا سر ایران هم میاد.اینکه کی تشکیل شده مهم نیست مهم اینه که از منابع وفرصتهاشون چجوری استفاده میکنن.