چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴
۱۹

جناب اصغر فرهادی! شما به شدت ترسیده‌اید

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 782232
شما از گرگ‌های گوسفندنمای شبه‌روشنفکری که حیات‌شان در زندگی زیرزمینی و لژ‌های یواشکی است، ترسیده‌اید، البته شاید حق هم داشته باشید، چون این جماعت شبه‌روشنفکر دگم‌تر و متحجر‌تر از آن هستند که نشان می‌دهند.
جناب اصغر فرهادی! شما به شدت ترسیده‌اید
به گزارش جهان نيوز به نقل از جوان، جناب فرهادی! به دور از هر گونه مظلوم‌نمایی و پوشاندن ردای هزار تکه از افترا و تهمت باید گفت شما به شدت ترسیده‌اید! از چنگ و دندان نشان دادن امثال رسول‌اف ترسیده‌اید و به همین علت است که زحمت بیانیه‌نویسی به خودتان داده‌اید.

از تصور اینکه از مواهب گعده‌ها و رانت‌های جماعت «انتلکتوئل» متفرعن محروم شوید، ترسیده‌اید! از اینکه دیگر نتوانید در داخل به اسم نقد اجتماعی از مدیران مرعوب کولی بگیرید و از آن طرف با خواندن بیانیه‌های سیاسی در جشن‌های سینمایی خارجی احیاناً خرس و گراز نقره‌ای و مفرغی نصیبتان نشود، ترسیده‌اید! البته شما اولین نفر نبودید و آخرین نفر هم نیستید که وسط لحاف می‌خوابند! وسط لحاف می‌خوابید، چون انتفاع سرشاری نصیبتان شده و می‌شود؛ از یک طرف فیلمتان برای بار سوم به عنوان نماینده رسمی جمهوری اسلامی در اسکار و جشنواره‌های خارجی دور‌دور می‌کند، از آن طرف می‌فرمایید من از شما بیزارم! اتفاقاً مردم هم از افرادی که شترسواری دولا‌دولا را جلوی چشم خلق‌الله اجرا می‌کنند، بیزارند! مردم از کسی که دم انتخابات با رنگ خاصی مانور سیاسی می‌دهد و پس از آن کی‌بود کی‌بود من نبودم را زمزمه می‌کند، بیزار هستند. مردم از کسانی که فریبکاری جزو مشق‌های روزانه‌شان است، بیزارند. مردم از کسانی که برای برجام پوستر سفارشی امضا می‌کنند و می‌گویند «هر توافقی از توافق نکردن بهتر است» بیزارند! ایرانی‌جماعت کم ندیده افرادی را که در گعده‌های پر از دود و شراب خارجی به اسم وطن و فرهنگ و تمدن ایران پز می‌دهند، اما در داخل برای مردمشان نسخه تمرین داشتن دو شوهر برای یک زن را لوحه می‌کنند!

آقای فرهادی شما ترسیده‌اید. برای اینکه از زیر تیغ جماعت انتلکتوئل‌زده مفلوک رها شوید با نقاب من از شما بیزارم، شوی بالماسکه راه انداخته‌اید! چون می‌دانید که مدیران منفعل و ریش‌سفیدان همیشه پا به رکابی در داخل هستند که بروند و برایتان پادرمیانی بکنند و دوباره سرکیسه به نفع شما شل بشود!

شما از گرگ‌های گوسفندنمای شبه‌روشنفکری که حیات‌شان در زندگی زیرزمینی و لژ‌های یواشکی است، ترسیده‌اید، البته شاید حق هم داشته باشید، چون این جماعت شبه‌روشنفکر دگم‌تر و متحجر‌تر از آن هستند که نشان می‌دهند. شما از گروه‌های شبه‌روشنفکری که به شدت اهل تصفیه‌حساب‌های خاص هستند، ترسیده‌اید! البته شاید به تأسی از رفقای گرمابه و گلستان‌تان که می‌گویند حافظه تاریخی مردم ضعیف است، می‌خواهید با نوشتن یک بیانیه و فرار به جلو خودتان را مظلوم و مستقل! نشان بدهید ولی زهی خیال باطل! مردم یادشان است که با تهییج چه کسانی هشت سال زندگی و معیشت‌شان به باد فنا سپرده شد، یادشان است که چه کسانی پست‌های سفارشی فلان جریان خاص در وزارت خارجه را پرموت می‌کردند و بازنشر می‌دادند. آقای فرهادی شما ترسیده‌اید، چون می‌دانید جمهوری اسلامی اهل عقده‌گشایی و انتقام گرفتن نیست، وگرنه امکانات حاکمیتی‌اش از آنتن تلویزیون تا سالن‌های سینماهایش را با قیمت متفاوت در اختیار تولیدات امثال جنابتان قرار نمی‌داد!

آقای فرهادی! مردم از دروغ و فریب بیزارند، مردم از کسانی که وسط لحاف می‌خوابند و صبح‌ها موعظه پای صندوق رفتن و به فلان شخص بنفش و سبز رأی دادن می‌کنند و شب‌ها بیانیه اعلام برائت می‌نویسند، بیزارند!

آقای فرهادی شما ترسیده‌اید، خیلی هم ترسیده‌اید، چون از اقدامات مشابه گرگ‌های گعده‌های انتلکتوئلی و تصفیه‌حساب‌های خونین آن‌ها مطلع هستید! چون از نان گرم نظام جمهوری اسلامی در سفره بدزبان‌تر از خودتان هم اطلاع دارید، چون می‌دانید نظام و حکومت اهل فرزند خوردن نیست، اهل نمک خوردن و نمکدان شکستن نیست. آقای فرهادی مردم از آدم‌های ترسو بیزارند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
بزرگواران رسانه: این افراد را چرا در تیترهای اصلی می آورید و برجسته شان نشان می دهید.
Iran, Islamic Republic of
فیلم بساز در فیلم مردم ایران را روانی نشان بده و جایزه ببر! جناب فرهادی یک فیلم بساز و مردم ایران را قهرمان نشان بده ببین چندتا جایزه بهت میدهند و چقدر برات کف و سوت میزنند!
عبادالله
Canada
یه چی بگو بگنجه اخه بابا رسانه جوان، رسول اف ترس داره که این بخواد از ترس اون به شماها بتوپه، یارو دلش پر بوده حالا خالی کرده ، چه ربطی به رسول اف داره .
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
روزی رو میبنم که فرهادی رسما اعلام کنه.......!!!!
سهیل
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام؛
سید بزرگوار، آقای فرهادی هیچ گاه اعلام ... نمی کنه..!!
شجاع
Iran, Islamic Republic of
امثال این آقایان درجه چندم از پول و ابروی همین ملتی که این آ قا ازشون بیزاره به جایی رسیده اند و حالا منم منم راه انداخته اند . پشت سرشون را نگه کنند که کی بوده اند
Iran, Islamic Republic of
اصغر فرهادی کیلوچند . ..
Iran, Islamic Republic of
جهان حتی تاب دیدن یک ادم موفق رو نداره. بروید کار حرفه ای رسانه یاد بگیرید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
الان دو چیز مد شده
برای اثبات ادعای روشنفکری (منور فکری)
اعلام برائت از جمهوری اسلامی بکن و جز اپوزسیون و براندازان باش
همچنین ادعا کن من تلویزیون جمهوری اسلامی ایران رو نمی بینم
اف بر این منور فکرها ....

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
فرهادی همان شخصی است که سریال در شهر را بدون فیلمنامه کارگردانی می کرد فرهادی روزگاری نقاب مکتبی بودن ومدافع نظام را بر چهر داشت..
سپهر
Iran, Islamic Republic of
آفرین به نویسنده...
سبهر ٢
Iran, Islamic Republic of
......
محمد
Iran, Islamic Republic of
لطفا از زبان مردم مایه نگذارید ...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
هر هنرمندی درون خودش را در هنرش نشان میدهد.فیلمهای این آدم سیاه و بازیگرانی ...دارد که تمام دنیایشان در،دور دور کردن ،دور ......چرخ میزند! هرگز دغدغه هایی بزرگی از جنس پیدا کردن حقیقت وفرار از باطل را ندارند. ...
Darius
Iran, Islamic Republic of
میشه یکی به من بگه این آقا کی هستند؟
Iran, Islamic Republic of
....
United States
جناب فرهادی.... شما پوست و گوشت و استخوانتان از برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همکاری های چند ده ساله تان با سیستم رسانه ای جمهوری اسلامی بر همه آشکار است.... نمک خورده و نمکدان میشکنید؟؟!!!
عموزاده از سمنان
Iran, Islamic Republic of
سلام.عجب قلم شیوا و جملات صحیحی! البته من فعلا با مصداق کار ندارم و فقط با متن کار دارم. (برای مصداق باید وقت دفاع به نفر داد. نباید یک طرفه به قاضی رفت.)
بله عرض می کردم دلم حال آمد. همیشه به دانشجویان خود می گویم آزاد اندیشی باید در فکر آدم باشد نه در زبانش! می گویم چه بسیار آدمهای به ظاهر دموکرات با قیافه های مرتب و شلوارهای اتوکشیده دیده ام که در پشت ژست دموکراسی از هر دیکتاتوری دیکتاتورترند و در حقیقت دیکتاتوری در مغزشان است و چه انسانهای ریشوی ظاهرا ژولیده ای... را دیده ام که از هر آزاد اندیشی آزاد اندیش ترند: " این جماعت شبه‌روشنفکر دگم‌تر و متحجر‌تر از آن هستند که نشان می‌دهند." دست مریزاد.