جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

جاسوس تیم ملی فوتبال کیست؟

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 782201
لو رفتن خبر نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند و قرار گرفتن امیر عابدزاده در بازی برابر سوریه برای نخستین بار نیست که در خصوص تیم ملی رخ می‌دهد.
جاسوس تیم ملی فوتبال کیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، یکی از توصیه‌های مهم مدرسان فوتبال به مربیان توصیه ویژه به حفظ اطلاعات و اسرار داخلی تیم در هر موقعیت و شرایطی است، چون ممکن است با لو رفتن اطلاعات داخلی حریفان بتوانند ضربات جبران ناپذیری به تیم تحت رهبری شما وارد کنند، اما جالب اینجاست در فوتبال ایران این موضوع از کمترین اهمیت ممکن برخوردار است.

اوج فاجعه زمانی نمایان می‌شود که ترکیب تیم ملی ایران مانند ترکیب تیم‌های باشگاهی زودتر از موعد به بیرون درز پیدا می‌کند و باعث به وجود آمدن حواشی متعدد و فراوان می‌شود، اما جای تاسف دارد که هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع حساسیتی نشان نمی‌دهند.

لو رفتن خبر نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند و قرار گرفتن امیر عابدزاده در بازی برابر سوریه برای نخستین بار نیست که در خصوص تیم ملی رخ می‌دهد پیش از این نیز ترکیب تیم ملی قبل از بازی‌های حساس بیرون آمده بود و جنجال‌های بزرگی به راه افتاده بود، اما علی رغم وعده پیگیری و برخورد با متخلفان نه تنها اتفاقی رخ نداد بلکه همچنان در روی همان پاشنه می‌چرخد و ترکیب تیم ملی زودتر از موعد در رسانه‌های خبری و کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شود تا خصوصی‌ترین اطلاعات مرتبط با حوزه تیم ملی پیش از آنکه از سوی کادر فنی اعلام رسمی شود، در فضای مجازی دست به دست شود.

اما تداوم این معضل می‌تواند تبعات نگران کننده دیگری نیز به دنبال داشته باشد، سایت‌های شرط بندی فعال در حوزه فوتبال با بهره گیری از این اتفاق می‌توانند برای سودجویی بیشتر جاسوسان پیرامون تیم ملی که اخبار داخلی را به بیرون درز می‌دهند را وسوسه کنند تا اطلاعات بیشتری به آن‌ها ارائه دهند و در قبال دریافت پول و وعده‌های رنگارنگ جایگاه تیم ملی را با خطر بزرگ و جدی رو به رو کنند از این رو بسیار ضروری است نهاد‌های نظارتی با حساسیت فراوانی نسبت با خاطیان و جاسوسانی که اخبار تیم ملی را به بیرون درز می‌دهند، برخورد کنند تا فوتبال ملی ایران از این ناحیه آسیب نبیند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *