شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در رسانه‌های جهان

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب: 778234
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.
بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در رسانه‌های جهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در رسانه‌های مختلف جهان بازتاب داشت.

شبکه تلویزیونی france۲۴ نوشت:" ایران با نتیجه یک بر صفر امارات را شکست داد و با سه برد از همین تعداد بازی بی نقص باقی ماند. مهدی طارمی در دقیقه ۷۰ در دبی گل بسیار مهمی را به ثمر رساند و ایرانیان با ۹ امتیاز در صدر گروه A باقی ماندند."

شبکه espn آمریکا هم با انتشار گزارشی از این بازی نوشت:" ایران انتظار داشت آزمون سختی مقابل امارات متحده عربی داشته باشد و دقیقاً همین طور هم شد. آن‌ها برای پیروزی یک بر صفر به زحمت افتادند تا از سه بازی به سه پیروزی برسند و در صدر گروه A باقی بمانند."

این رسانه اخراج شجاع خلیل زاده و سپس بازگشت او به زمین مسابقه با کمک VAR را نقطه عطف بازی دانست و ادامه داد:" مطمئناً بخت و اقبال در نتیجه بازی نقش داشته است؛ اما بهترین تیم‌ها برای کسب نتیجه راهی پیدا می‌کنند، حتی اگر در بهترین شرایط خود نباشند."

سایت futebolnaveia هم که یکی از بزرگترین پورتال‌های فوتبال برزیل است، با انتشار گزارشی کامل به تحلیل بازی ایران و امارات پرداخت و نوشت:" ایرانیان حتی در بازی خارج از خانه نیز با گل طارمی به پیروزی رسیدند؛ بنابراین، این کشور تا به این جای کار با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی به بازی‌های خود در این مرحله از رقابت ها ادامه می‌دهد. "

در بخش پایانی این گزارش آمده است:" آزمون فرصت داشت با یک پنالتی گل‌های بازی را افزایش دهد، اما علی خصیف ضربه او را مهار کرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید."

روزنامه‌های خلیج تایمز و گالف تایمز و سایت‌های medcom اندونزی، nau.ch آلمان، africafootunited، اسپورتس سنتر لتونی و رسانه‌های ویتنامی از دیگر رسانه‌هایی بودند که با انتشار خبر پیروزی ایران مقابل امارات از زوایای مختلف به این بازی پرداخته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Iran, Islamic Republic of
ایران ضعیف ظاهر شد.
ایران با این تیم، باید بتونه در جام جهانی هم نتیجه بگیره. نباید با امارات هم به سختی بخوریم.