دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی (لایت باکس) برای فروشگاه ها در دوران کرونا

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 781146
در دوران کرونا با چه محصولاتی میتوانید به تبلیغات فروشگاه خود رونق ببخشید
 
استفاده از لایت باکس در مغازه به جهت جذب بیشتر مشتری و ایجاد پاخور
با شیوع گسترده ویروس کووید-19 بیشتر کسب و کارها وارد رکود جدی شده و رقابت بین صنوف به حداکثر خود رسیده است، لذا تبلیغات محیطی در داخل فروشگاه ها یکی از راه های جذب مخاطب به داخل مغازه می باشد. صاحبین کسب و کار و خدمات میتوانند با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مشتریان بیشتری را جذب نموده و بستر تبلیغاتی مناسبی را به جهت ارائه خدمات و یا محصولات خود ایجاد نمایند.
 
 
 
تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس و رابطه آن با افزایش فروش در مغازه های تجاری
بسیاری از صاحبین کسب و کار با پیدایش ویروس کرونا براین باور بودند که زمان زیادی  به جهت کنترل و مهار ویروس نخواهیم داشت اما پس از گذشت قریب بر دوسال تمام پیش بینی های آنها غلط بوده و رکود بازار باعث گردید تمایل به خرید  در اذهان عمومی بسیار کم شده و در نتیجه رقابت بین صاحبین مشاغل بسیار تنگاتنگ شده و موضوع تبلیغات بصری بیش از پیش پررنگ نظر بیاید.

جانمایی و استفاده از لایت باکس ها در فروشگاه های درحال اجرا به دلیل کم شدن اجناس وارداتی و افزایش قیمت کم سابقه مسبب این گردید تا مغازه داران با استفاده از لایت باکس ها فضاهایی که پیش از این با اجناس میتوانست پرگردند را با استفاده از لایت باکس ها پر نمایند.

نقش بسزای لایت باکس ها در جذب مخاطبین
از آنجاییکه سال گذشته افزایش چشمگیری در قیمت ارز داشتیم و این افزایش در سال 1400 هم دور از ذهن نیست احتمالاً بسیاری از افراد برای تبلیغات این روش را انتخاب خواهند کرد اما همانطوری که در تنوع مدل های مختلف لایت باکس آمده است با توجه به اینکه بازار تبلیغات بسیار گسترده می‌باشد، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس میتواند کمک بسزایی را به جهت برندینگ و مارکتینگ داشته باشد.

لایت باکس ها در حالت کلی به چندین مدل تقسیم شده اند، جهت آشنایی با مدل های مختلف لایت باکس میتوانید با مراجعه به سایت ایمن موج هوشمند با تنوع محصولات آشنا شوید.

آیا کسی هست که منکر تاثیر گذاری تبلیغات و چشم نوازی طرح های پوستر های تبلیغاتی داخل فروشگاه ها شود؟

درنظر بگیرید باتوجه به شرایط فعلی جوامع و دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا و همچنین حفظ رقابت بین صاحبین کسب و کار و خدمات یک فروشگاه بدون اجناس تخصصی باشد و بدون دکوراسیون فروشگاهی مدرن و در مجاورت یک چنین فروشگاهی یک مجموعه با المان های دکوراتیو و تبلیغاتی لایت باکس دیوارهای جانبی و حتی ویترین فروشگاه خود را چشم نواز کرده است، مشتریان کدام مغازه را به جهت خرید انتخاب خواهند کرد؟

قطعا پاسخ شما فروشگاهی است که با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مناسب از جمله لایت باکس فضای مغازه را مدرن و چشم نواز نموده است.
 
تلویزیون شهری و یا ال ای دی اسکرین (LED Screen)
 

مجموعه های بسیار زیادی هستند که باتوجه به کاربردهای مختلف نمایشگرها از این محصول استفاده میکنند.

نمایشگرهای شهری امروزه در اغلب فضاهای شهری عمومی و همچنین مجموعه های معتبر درحال بهره برداری و استفاده می‌باشد. اخیرا در نمایشگاه بین المللی تکنولوژی دبی Gtex و همچنین اکسپوی جهانی دبی در هر بخشی که ملاحظه میشد فضاهای نمایشگاه اختصاص پیدا کرده بود به نمایشگرهای شهری یا LED Screen
همانگونه که مطلع هستید برگزاری نمایشگاه به جهت معرفی محصولات و خدمات می باشد و بسیاری از تولیدکنندگان قادر به ارائه تمامی تولیدات و محصولات و همچنین خدمات خود در فضاهای محدود ارائه شده در نمایشگاه ها نبوده و با استفاده از نمایشگرهای صنعتی محتواهای مرتبط با محصولات و خدمات خود را به مراجعین منتقل می‌کنند.

طی یک دهه اخیر روند روبه رشد استفاده از تلویزیون های شهری بسیار مشهود بوده و ناگزیر تولیدکنندگان این نمایشگرها با ارتقاء سیستم های روز دنیا محصولات خود را به روز رسانی نموده و آخرین تکنولوژی های فناوری را به معرض عرضه عموم درآورده و شرکت ایمن موج هوشمند باتوجه به نیز مشتریان سبد محصولات خود را با استفاده از آخرین تحولات در محصولات نمایشگرهای نوین پر نموده است.

چند وقتی است در رسانه های اجتماعی نمایشگرهای عظیم سه بعدی را مشاهده میکنیم که عمدتا تلویزیون های شهری می‌باشند که محتواهای خلاقانه مسبب جذب حداکثری مخاطبین و همچنین ماندگاری در ذهن مخاطبین را دارد.

در نمایشگرهای بزرگ صنعتی بیش از آنکه محصول باکیفیت میبایست وجود داشته باشد، محتواهای خلاقانه باعث می‌گردد افراد مجذوب تلویزیون های شهری شوند.
برنامه های تلویزیونی که بصورت نایت شو و یا گزارشی می‌باشند عموما از نمایشگرهای ال ای دی اسکرین استفاده می‌کنند.

ویدئووال
 

نمایشگرهای صنعتی که میتوانند بصورت عمودی و افقی در کنار هم قرارگرفته و یک نمایشگر بزرگ را رقم بزنند.

این مدل از نمایشگرهای صنعتی از تکنولوژی مشابه نمایشگرهای خانگی ساخته می‌شوند و کیفیت تصویر بسیار عالی داشته و مخاطب یا بیننده از فاصله بسیار نزدیک میتواند کیفیت تصویری معادل فول اچ دی ببیند و همچنین زاویه دید گسترده در ویدئووال میتواند در اتاقهایی که چیدمان نشیمنگاه اپراتور به گونه ای هست که زاویه بازی با نمایشگردارند را به راحتی پوشش دهد.

ویدئووال ها را با پایه های دیواری به اسم براکت به روی سازه نصب می‌گردد، سازه میتواند دیوار و یا استراکچر باشد. به پایه هایی که ویدئووال به روی آن قرارداده تا به دیوار نصب گردند براکت می‌گویند.

براکت ها بر اساس مدل و سایز ویدئووال هایی که خریداری میشوند انتخاب و نصب می‌گردند.

ایمن موج هوشمند ارائه دهنده انواع ویدئووال صنعتی می‌باشد که میتوان موارد کاربرد آنها را در اتاق های کنترل و فرمان، اتاق های جلسات، مجموعه های فرهنگی و هنری، مجموعه های ورزشی، مجتمع های تجاری و اداری، مجموعه های خدمات درمانی، مجموعه های پزشکی و پیرا پزشکی، هتل ها و رستوران ها، مجموعه های دولتی و خصوصی و... نصب نمود.

تاکنون بیش از هزار عدد ویدئووال توسط مجموعه ایمن موج هوشمند در مجموعه های دولتی، نیمه دولتی و خصوصی نصب و راه اندازی شده است.

خدمات پشتیبانی و نگهداری و همچنین گارانتی 36 ماهه محصولات از جمله نقاط قوت مجموعه بوده و جهت آشنایی بیشتر با ویدئووال میتوانید به وب سایت مجموعه مراجعه و مشخصات فنی و همچنین مجموعه هایی که این نوع نمایشگر صنعتی را تا کنون از ایمن موج هوشمند خریداری نموده اند را ملاحظه بفرمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *