پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
لیگ قهرمانان اروپا؛

بازگشت شکوهمند منچستر در تئاتر رویا‌ها در شب درخشش رونالدو/ شکست دقایق پایانی زنیت مقابل یوونتوس در حضور آزمون

پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 779507
شب پایانی از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ با پیروزی پر گل بایرن مونیخ و چلسی و شکست یاران آزمون مقابل یوونتوس به اتمام رسید.
شکست یاران سردار آزمون مقابل یوونتوس
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، شب پایانی از دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ دیشب (چهارشنبه) در حالی با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید که بایرن مونیخ با پیروزی پر گل برابر بنفیکا در آستانه صعود به دور حذفی قرار گرفت و زنیت در حضور ۲۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر یونتوس مغلوب شد.
 
در دیداری از گروه E تیم صدرنشین بایرن مونیخ در پرتغال مهمان تیم بنفیکا بود که در پایان این بازی حساس باواریایی‌ها در شب دبل لروی سانه توانستند با حساب ۴ بر صفر از سد میزبان خود بگذرند و سومین برد متوالی خود را جشن بگیرند تا با ۹ امتیاز در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار گیرند.
 
گل‌های بایرن را لروی سانه در دقیقه ۷۰ و ۸۵، اورتون (گل به خودی) در دقیقه ۸۰ و روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساندند.
 
در دیگر بازی این گروه بارسلونا با تک گل پیکه در دقیقه ۳۶ از سد دیناموکیف اوکراین گذشت و امیدهایش برای صعود را همچنان زنده نگه داشت.

از گروه F تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم آتالانتا بود و در حالی که هوداران شیاطین سرخ منتظر کسب یک پیروزی خانگی بودند این نماینده ایتالیا بود که در ابتدای بازی موفق شد دو بار در دقایق ۱۵ و ۲۹ توسط پاسالیچ و مریح دمیرال به گل برسد تا نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر آتالانتا به پایان برسد، اما در نیمه دوم منچستر با درخشش ستاره‌های پرتعدادش از جمله رونالدو توانست ۳ گل به ثمر برساند تا شاگردان سولسشایر با بازگشتی شکوهمند ۳ امتیاز شیرین را کسب کنند.
 
گل‌های منچستر را راشفورد در دقیقه ۵۳، هری مک‌گوایر در دقیقه ۷۵ و رونالدو در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند تا این تیم با ۶ امتیاز به صدر جدول گروه برسد.
 
در دیگر بازی این گروه ویارئال در حالی که در سوئیس مهمان تیم یانگ بویز بود که توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد میزبانش بگذرد تا با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کند. برای ویارئال پینو در دقیقه ۶، جرارد مورنو در دقیقه ۱۶، آلبرتو مورنو در دقیقه ۸۹ و چوکوز در دقیقه ۹۲ گلزنی کردند.
 
از گروه G تیم لیل در فرانسه میزبان تیم سویا بود که در پایان این بازی کم حادثه و سرد دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا لیل با ۲ امیتاز و ایستادن در رده سوم دور رفت را به اتمام برساند و سویا با ۳ امتیاز به رده دوم صعود کند.
 
در بازی دیگر این گروه سالزبورگ اتریش در خانه با نتیجه ۳ بر یک ولفسبورگ را از پیش رو برداشت تا با ۷ امتیاز مقتدرانه در صدر گروه بایستد.
 
از گروه H تیم زنیت در روسیه پذیرای تیم یوونتوس بود و در حالی که سردار آزمون از دقیقه ۶۲ وارد زمین شد در نهایت یوونتوس موفق شد با تک گل دژان کولوسفسکی در دقیقه ۸۶ از سد یاران آزمون بگذرد و با ۹ امتیاز در یک قدمی صعود به دور حذفی قرار بگیرد. زنیت هم با ۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در بازی دیگر این گروه چلسی در استمفوردبریج برابر مهمانش تیم مالمو سوئد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری دست یافت تا شاگردان توخل با ۶ امتیاز در همان رده دوم باقی بمانند. برای چلسی کریستینسن در دقیقه ۹، جورجینیو در دقایق ۲۹ و ۵۷ از روی نقطه پنالتی و کای هاورتز در دقیقه ۴۸ گلزنی کردند.
 
* نتایج کامل دیدار‌های شب پایانی دور رفت مرحله گروهی:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *