سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۲
آیتی:

احمدی‌نژاد روی فراموشی مردم حساب باز کرده

سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 779302
من احمدی‌نژاد را بسیار شبیه به ترامپ می‌دانم؛ فردی که تصور می‌کند هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نکرده است.
احمدی‌نژاد روی فراموشی مردم حساب باز کرده
به گزارش جهان نيوز، مهدی آیتی، فعال اصلاح طلب به «نامه‌نیوز» گفت: «به نظر من دو عامل آقای احمدی‌نژاد را وسوسه می‌کند که صحنه سیاسی را ترک نکند و همچنان امید داشته باشد به عرصه سیاست رسمی بازگردد. او در وهله نخست بر فراموشی تاریخی مردم ایران تکیه می‌کند؛ او می‌داند که مردم فراموشکارند. مردم از یاد برده‌اند که آقای احمدی‌نژاد چه طور دولتش را اداره می‌کرد، چه میزان تخلف در دوره او رخ داد و او چه مواضع بحران‌آفرینی داشت. می‌بینیم حالا که او در نمایشگاهی در دبی شرکت کرده، مردم دست دور گردن او می‌اندازند و با او عکس می‌گیرند و خوشحالند که احمدی‌نژاد را از نزدیک دیده‌اند. ما مردم فراموشکاری داریم».

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا او می‌تواند راه خود را در سیاست رسمی باز کند یا خیر، بیان کرد: «اگر آقای احمدی‌نژاد بتواند تأیید مراجع امنیتی و نظارتی را بگیرد و به طور کلی در هر انتخاباتی تأیید صلاحیت شود، حتما رأی می‌آورد زیرا همان‌طور که گفتم مردم فراموشکارند اما مطمئن باشید که نظام دیگر اجازه نمی‌دهد فردی چون او پایش به سیاست باز شود و او هیچگاه تأییدصلاحیت نخواهد شد.»

آیتی در پایان گفت: «من احمدی‌نژاد را بسیار شبیه به ترامپ می‌دانم؛ فردی که تصور می‌کند هیچ دولتی در جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نکرده است و فقط دو دولت او بوده که کاری کرده است. اکنون هم می‌بینیم که ترامپ هم در آمریکا همین سخنان را می‌زند و می‌گوید دوره بعد حتما می‌آیم و باز هم رئیس‌جمهور خواهم شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جناب، محبوبیت احمدی نژاد در بین مردم جهان به دلیل خدمات و مواضع بسیار مدبرانه و هوشمندانه ی ایشان است نه به خاطر فراموشی مردم. توهین نکن به مردم.
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد معتمد ملت ایران است .