جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

معرفی انواع تابلو مغازه از نظر جنس و طرح

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 778041
ما در این مطلب سعی کردیم برای شما در رابطه با انواع تابلو مغازه نظر جنس و طرح صحبت کنیم. اگر شما کنجکاو هستید تا اطلاعات خود در این زمینه را بالاتر ببرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید. ما اطلاعات کاملی در این زمینه برای شما داریم.

انتخاب انواع تابلو مغازه برای بازاریابی و بهبود کسب ‌و کار بسیار مهم و حیاتی می‌باشد.

در دنیای امروز که افراد بسیار زیادی در زمینه‌ های گوناگون فعالیت می‌کنند بازاریابی درست و استفاده از روش ‌های مناسب می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در گسترش کسب‌ و کار ها داشته باشد. یکی از روش ‌های بازاریابی مناسب انتخاب درست انواع تابلو مغازه می‌باشد.


خوشبختانه امروزه تابلو ها در انواع بسیار گوناگون و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند تا بتوانند نیاز همه افراد را مرتفع سازند‌. ما در این متن قصد داریم برای شما به معرفی انواع تابلو مغازه از نظر جنس و طرح بپردازیم و به شما بگوییم که به ‌طور کلی تابلو های مخصوص مغازه با چه ویژگی‌ هایی طراحی و تولید می‌شوند. تابلو ها در واقع شناسنامه و نشان فعالیت و برند شما هستند. در این بخش از تبلیغات شما می‌توانید با کمترین هزینه‌ ها فعالیت خود را به مشتریان بشناسانید.

تابلو همچنین می‌تواند برای شما به‌ صورت رایگان و تبلیغات بپردازد. تابلو به‌ صورت همیشگی سردر مغازه‌ی شما وجود دارد و هر رهگذری با دیدن این تابلو می‌توانند به سمت آن جذب شود. همین جذب شدن افراد به سمت تابلو مغازه شما می‌تواند برای شما به‌ عنوان یک بازاریابی عمل کند.

 به‌ هر حال انتخاب درست تابلو و استفاده از المان ‌های مناسب برای طراحی تابلو می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری به سمت فعالیت شما داشته باشد. اگر شما نیز کنجکاو هستید تا اطلاعات خود در این زمینه را بالاتر ببرید و می‌خواهید که بیشتر در رابطه با تابلو ها بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.


انواع تابلوی مغازه از نظر طرح
توجه نمایید که تابلو ها در انواع مختلف و متفاوتی وجود دارند این شما هستید که می‌توانید به‌ عنوان مشتری انواع تابلو مغازه را برای خودتان انتخاب کنید. همان‌ طور که پیش‌تر نیز گفتیم، ما در این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با انواع مختلف تابلو های مغازه از نظر جنس و طرح صحبت کنیم.

طرح تابلو های کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد. البته برای طراحی این تابلو ها شما باید از افراد متخصص کمک بگیرید. توجه نمایید که چشم کاربر به علائم گوناگون و اندازه‌ های متفاوت حساسیت ‌های گوناگونی دارد. به.‌همین دلیل اگر شما میخواهید که جذابیت و گیرایی تابلوی خودتان را بیشتر کنید، باید از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانند به طراحی تابلوی متناسب برای شما بپردازند.

 اگر شما از یک تم خاص بهره می‌برید، بهتر است که برای طراحی تابلوی مغازه خودتان نیز از آن تم استفاده کنید. سعی کنید که فضای کلی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه را با تابلو هماهنگ کنید. تمام خدمات خودتان را متناسب با تابلوی خودتان بچینید و از لوگو های مشابه در تابلو و سایر خدمات خودتان استفاده کنید.

 به ‌هر حال طرح تاثیر بسیار زیادی در گیرایی تابلوی شما دارد. شما می‌توانید تنها از نام برند خود روی تابلو استفاده کنید، و یا می‌توانید نام و برند به همراه شماره تلفن‌ ها و اطلاعات خود را روی تابلو بنویسید. حتی می‌توانید تنها لوگوی خود را روی تابلو بگذارید. این سلیقه شماست که می‌خواهید تابلو خودتان را چگونه طراحی کنید و دست شما برای این طرح‌ها کاملاً باز است. اما همان‌ طور که پیش‌تر نیز به شما گفتیم حتما قبل ‌از تولید تابلو با افرادی که در این زمینه متخصص می‌باشند مشورت کنید تا بتوانید مناسب‌ترین تابلو را برای خودتان انتخاب کنید. 


معرفی انواع تابلوی مغازه بر اساس جنس ساخت 
ما پیشتر کمی در رابطه با طراحی تابلوی مغازه صحبت کردیم، حال بهتر است برای شما در رابطه با مواد اولیه که برای ساخت این تابلوها نیز مورد استفاده قرار میگیرند صحبت کنیم. هر ماده اولیه که برای طرح تابلو های مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ویژگی‌ های مخصوص به خودش می‌باشد که باعث می‌شود هر فردی با توجه به سلیقه و نحوه استفاده انواع مختلف این تابلو ها از آن ها استفاده کند. مواد اولیه بسیار متنوع و متفاوتی برای ساخت انواع تابلو مغازه وجود دارد. اما ما در ادامه می‌خواهیم برای شما به معرفی برخی از این اجناس بپردازیم. 
 
1- تابلوی چلنیوم
اولین ماده اولیه و پرطرف‌دارترین آن ‌ها که برای ساخت انواع تابلو مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد تابلو چلنیوم می‌باشد. این تابلو ها در انواع مختلف و متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. این نوع تابلو ها معمولاً دارای حروف برجسته‌ای هستند که از ورقه‌های آلومینیوم برای تولید این حروف برجسته استفاده می‌شود.

البته برای روی این حروف معمولاً از ورق ‌های پلکسی‌گلاس استفاده می‌شود و دور حروف نوشته ‌شده را آلومینیوم می‌پوشانند. توجه نمایید که خود تابلوی چلنیوم نیز دارای انواع گوناگونی می‌باشد؛ اما به‌ طور کلی تابلوی چلنیوم یکی از پرطرف‌دارترین انواع مختلف  تابلو می‌باشد. این تابلو ها دارای زیبایی شگفت ‌انگیز و خیره ‌کننده ای هستند؛ به ‌همین دلیل امروزه طرف‌داران بسیار زیادی دارند و افراد بسیار زیادی از سراسر جهان از این تابلو ها بهره می‌برند. 
 
2- تابلو های چوبی 
دسته ‌بندی دیگر برای انواع تابلو مغازه از نظر جنس تابلو های چوبی می‌باشد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به ماده اولیه چوب علاقه‌مند هستید، و میخواهید که دکور داخلی مغازه خودتان را نیز با استفاده از چوب بچینید؛ استفاده از تابلوی چوبی برای شما گزینه‌ای بسیار مناسب و عالی می‌باشد. تابلو های ترموود کلاسیک طرح چوب جز آن دسته از تابلو هایی هستند که گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌باشند.

این نوع تابلو ها با استفاده از چوب ترموود طراحی و تولید شده‌اند. این نوع چوب بسیار مقاوم و فراوری شده می‌باشد و در مقابل عوامل محیطی گوناگون بسیار مقاوم است. توجه نمایید که حروف و لوگو های مورد نیاز شما نیز به ‌صورت برجسته روی بدنه پیاده می‌شوند و شما می‌توانید بدون هیچ‌ گونه مشکلی انواع مختلف حروف که می‌خواهید را روی این تابلو ها قرار دهید. توجه نمایید که چوب می‌تواند در عین ‌حال که کلاسیک می‌باشد، مدرنیته را نیز به مشتریان شما انتقال دهد.

به‌ طور کلی چوب حس خوبی را به مشتریان انتقال می‌دهد و همین موضوع می‌تواند باعث جذب آن ‌ها به سمت مغازه شما شود. اگر شما به کار های هنری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید که دکوراسیون مغازه خودتان را به سبک ‌های هنری طراحی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما استفاده از تابلوی چوبی را در راس فعالیت‌ های خودتان قرار دهید. شاید شما فکر کنید که تابلوی چوبی مقاومت چندانی ندارد اما این ‌موضوع اصلا درست نیست. تابلو مغازه چوبی از چوب بسیار مقاوم طراحی و تولید میشوند و به اندازه‌ای سایر تابلو ها عمر می‌کنند. 

3- تابلوی وکیوم 
این نوع از تابلو ها به دلیل این‌ که دارای لبه‌ های گرد می‌باشند طرف‌داران بسیار زیادی دارند. تابلوهایی وکیوم جزء تابلویی بسیار لاکچری و مناسب شناخته می‌شوند. برای ساخت این نوع تابلو ها باید از قبل قالب چوبی از طرح مورد نظر تولید شود.

بعد از آن قالب ها با دستگاه‌ های مخصوص برش می‌خورند و ماده اولیه با قرار گرفتن در قالب چوبی شکل می‌گیرد. بعد از آن پرداخت نهایی روی نوشته‌ ها و لوگو ها انجام می‌شود و آماده‌ نصب روی تابلو می‌شوند.


4- تابلوی استیل 
تابلوی استیل یکی از پرطرف‌دارترین انواع تابلو مغازه می‌باشد. ورق استیل به دلیل این‌ که بسیار براق و مناسب می‌باشد می‌تواند جذابیت بسیار شدیدی در دید مشتری داشته باشد. ورقه های استیل معمولاً در دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود می‌باشد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان از آن ‌ها استفاده کنید. ورق ‌های استیل برای ساخت تابلوی استیل هم روی حروف را می‌پوشانند و هم دور آن ‌ها را پوشش می‌دهند تا برآمدگی زیبایی از حروف روی تابلو وجود داشته باشد. 

5- تابلوی فلزی 
یکی از انواع پر طرف ‌دار دیگر تابلو ها نیز تابلوی فلزی می‌باشد. نحوه کارکرد و تولید تابلوی فلزی نیز درست مانند تابلوی استیل می‌باشد؛ با این تفاوت که به‌ جای استفاده از ورق استیل از ورقه های فلزی برای تولید حروف استفاده می‌شود.

6- تابلوی نئون 
این نوع تابلو ها یکی دیگر از انواع پرطرف‌دار و جذاب تابلو می‌باشند. این تابلو ها در شب گیرایی بسیار زیادی دارند زیرا جزو تابلوهای نورانی دسته ‌بندی می‌شوند. برای ساخت این تابلو ها از لوله ‌های باریکی که حاوی گاز نئون هستند استفاده می‌شود تا با متصل کردن جریان برق نور در این تابلو ها ایجاد شود و باعث روشنایی تابلو شود. ‌این نوع تابلو ها همان‌ طور که پیش‌تر نیز گفتیم مختص شب هستند و می‌توانند در طول روز نیز هدف مورد نیاز شما را به مشتری برسانند. 
 
جمع ‌بندی
بعد از انتخاب طرح و جنس مناسب برای یک تابلو نکته مهمی که شما باید به آن دقت نمایید این است که به سراغ یک تولید کننده کارکشته در این زمینه بروید. تولید کنندگان زیادی در زمینه طراحی انواع تابلو مغازه فعالیت می‌کنند که استفاده از خدمات آن‌ ها می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در بهبود شرایط کسب ‌و کار شما داشته باشد.

گروه صنعتی کسا  kasagoup.co یکی از سازندگان انواع تابلو مغازه ، با سالها تجربه می باشد. شما می‌توانید با ارتباط گرفتن با پشتیبانان این گروه صنعتی انواع مختلف تابلوی مغازه‌ای را که می‌خواهید سفارش دهید و آن‌ ها را درست همان ‌طور که می‌خواهید و مطابق با سلیقه خودتان تحویل بگیرید. به ‌هر حال بعد از انتخاب جنس و طرح بهتر است که شما تابلو خودتان را در باکیفیت‌ترین حالت تحویل بگیرید و تنها زمانی تابلو در باکیفیت‌ترین حالت دست شما خواهد رسید که شما کار ساخت تابلو را به تولید کننده معتبر سپرده باشید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *