شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

وزرای روحانی «ژنرال» بودند، وزرای رئیسی «سرباز صفر» هستند

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 773882
به نظر می‌رسد که برای کابینه به دنبال افراد استخوان‌دار که در حوزه خود شاخص بوده و حرفی برای گفتن داشته باشند نرفتند.
وزرای روحانی «ژنرال» بودند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، «محمود صادقی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «قبلا در کابینه آقای روحانی معروف بود که وزرا ژنرال هستند اما به نظر می‌آید برخی وزرای این کابینه درحد سرباز صفر هستند».

صادقی در ادامه نوشت: «به نظر می‌رسد که برای کابینه به دنبال افراد استخوان‌دار  که در حوزه خود شاخص بوده و حرفی برای گفتن داشته باشند نرفتند. نوعا اگر در نظر بگیریم اکثر قریب به اتفاق این وزرای پیشنهادی در خوشبینانه‌ترین حالت از افراد درجه 3 آن حوزه هستند و هیچ‌کدام درجه یک و دو نیستند. لذا در حوزه‌های مختلف افراد با تجربه‌ای که به خصوص این وضع فعلی را بتوانند پاسخگو باشند و مدیریت کنند مجموعا در بین آنها دیده نمی‌شود».

این روزها فعالین و رسانه های اصلاح طلب کابینه رئیسی را آماج تخریب و تخطئه قرار داده اند. این طیف با طرح دوگانه «ژنرال- سرباز صفر» از مدیران دولت روحانی تمجید کرده و اصل شایسته سالاری و چرخش مدیران را مورد هجمه قرار می دهند.

محمود صادقی که در این یادداشت از پاسخگویی و مدیریت سخن گفته، همان نماینده ای است که بجای رسیدگی به مطالبات مردم در اظهارنظری عجیب گفته بود: «در اهواز، زاهدان، کرمانشاه، ملایر، همدان، اصفهان و...منتظر بودم مردم از ریزگردها، فقر، بیکاری و...شِکوه کنند اما رفع حصر خواسته اصلی بود»!

در یک نمونه دیگر، در آبان ۹۸ و پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین توسط دولت،   محمود صادقی در مجلس دهم بجای اینکه به وظیفه مهم خود در نظارت بر عملکرد دولت و سوال از دولتمردان عمل کرده و نقاط ضعف طرح مذکور را برطرف کند و با تشریح مزایای سهمیه بندی بنزین، افکار عمومی را قانع کرده و از التهابات بکاهد، با کاسب کاری، خواستار استعفا شد.

نکته قابل توجه اینجاست که همین نماینده که با بی مسئولیتی نمایش استعفا به راه انداخته بود، در ماههای بعد و در مقطع نام نویسی از کاندیداهای دوره یازدهم مجلس، در انتخابات ثبت نام کرد!

از نظر فعالین و رسانه های اصلاح طلب، امثال آخوندی و عیسی کلانتری و نعمت زاده و نجفی و ربیعی و زنگنه، مدیران متخصص و ژنرال هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عملکرد ژنرالها در 8 سال حکومت روحانی کاملا مشخص بود. .
Iran, Islamic Republic of
ژنرال بودن وضع کشورشده این
Iran, Islamic Republic of
اونکه ژنرال واقعی بود خودش رو سرباز میدونست با افتخار سربازی به فیض شهادت نائل شد