سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تلاش مرد جوان برای نجات سگش از دهان مار آناکوندا!

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 773688
ویدئویی که یک مرد جوان را در حال تلاش برای نجات سگش از دهان مار آناکوندا بزرگ نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
تلاش مرد جوان برای نجات سگش از دهان مار!
به گزارش جهان نيوز، ویدئویی از تلاش صاحب یک سگ برای نجات این حیوان از دست یک مار آناکوندا در فضای مجازی منتشر شد، که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در این ویدئو این مرد جوان در حالی که مار را گرفته تلاش می‌کند تا سگ خود را از میان حلقه مرگبار این خزنده به دور بدن سگ نجات دهد. این مرد با بازکردن حلقه مار سعی می‌کند مانع خفه شدن سگ خود توسط مار شود. این اتفاق در ایالت سائوپائولو برزیل رخ داد.

«کارلینوهوس برازیل» با سگ خود «لیون» در کنار یک برکه حضور داشت که ناگهان سگ وی مورد حمله مار آناکوندا قرار گرفت. این سگ در حال خوردن آب از برکه بود که این اتفاق رخ داد. این مار آناکوندای بزرگ به محض گرفتن سگ با حلقه زدن به دور این حیوان تلاش کرد تا آن را خفه کند.

کارلینوهوس به رسانه‌های محلی گفت: «من با سگم در نزدیکی برکه بودم که این اتفاق افتاد. مار به سگم حمله کرد، اما من بدون آنکه زمان را از دست بدهم برای نجات جان آن وارد عمل شدم. با بیل چند ضربه به مار وارد کردم. اما این مار بزرگ و وحشی است. این مار گرسنه بود و شیر هم در آنجا آب بخورد آن را شکار می‌کند.»

با این حال مار سرانجام این سگ بی جان را رها کرد. کارلینوهوس با انجام حدود ۴۰ دقیقه ماساژ قلبی موفق شد سگش را نجات داده و دوباره زنده کند. او سپس سگ را به یک دامپزشکی منتقل کرد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: سگ نجات عکس مار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *