جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هیچ ویزایی در فرودگاه بغداد یا نجف صادر نمی‌شود

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 773360
باتوجه ایام محرم و سفر زوار به عتبات عالیات برخی از آژانس‌های مسافرتی با وعده تهیه ویزا برای مسافر در فرودگاه بغداد یا نجف به آن‌ها بلیت هواپیما می‌فروشند و چون ویزایی درکار نیست متاسفانه مسافران در فرودگاه سرگردان و نهایتا به کشور بازگردانده می شوند.
هیچ ویزایی در فرودگاه بغداد یا نجف صادر نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، محمد حسن ذیبخش در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام محرم و سفر زوار به عتبات عالیات گفت: باتوجه به این ایام و سفر زوار به عتبات عالیات برخی از آژانس‌های مسافرتی با وعده تهیه ویزا برای مسافر در فرودگاه بغداد یا نجف به آن‌ها بلیت هواپیما می‌فروشند.

وی افزود: با توجه به اینکه ویزایی درکار نیست متاسفانه مسافران بعد از رسیدن به فرودگاه بغداد یا نجف سرگردان می‌شوند و نهایتا مسافران با شرایط دشواری به کشور بازمی گردانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برخورد جدی با چنین آژانس‌های مسافرتی گفت: لازم است مسافر حتما ویزای خود را در داخل کشور دریافت کند و بعد از اطمینان از صحت ویزا اقدام به سفر کند.

ذیبخش گفت:باتوجه به روند افزایشی صدور ویزای تقلبی لازم است ویزا از مراکز مرتبط دریافت شود و استعلامات لازم از مراجع مربوطه گرفته شود تا در فرودگاه مقصد با مشکل ویزای تقلبی یا عدم صدور ویزا مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: استثنایی وجود دارد که شرکت العراقیه در ایران بلیت را می‌فروشد و در فرودگاه بغداد یا نجف ویزای یک هفته‌ای مسافران را صادر می‌کند، اما در مورد شرکت‌های دیگر هیچ ویزایی در کشور عراق صادر نمی‌شود.
برچسب ها: نجف عراق ویزا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *