پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۳

اشتیاق باورنکردنی زوج استرالیایی برای بچه داری بیشتر!

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 772472
زوج استرالیایی که دارای ۱۶ فرزند هستند بازهم می خواهند بچه های بیشتری داشته باشند.
اشتیاق زوج استرالیایی برای بچه داری بیشتر!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک زوج استرالیایی که صاحب بزرگترین خانواده در این کشور هستند از تمایل خود برای بچه دار شدن بیشتر سخن گفتند. «جنی بونِل» و شوهرش «رای» اهل کوئینزلند در حالی دوست دارند بچه‌های بیشتری داشته باشند که صاحب ۱۶ فرزند شده اند. این زوج خوشبخت دارای ۹ پسر و ۷ دختر هستند که بین ۶ تا ۳۱ سال سن دارند.

آن‌ها به طور مرتب گوشه‌هایی از اتفاقات زندگی خانواده خود را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب منتشر می‌کنند و جنی می‌گوید بابت داشتن این خانواده بزرگ سپاسگزار خداوند است. جنی ۵۱ ساله می‌گوید او و همسرش هفته‌ای ۲۴۳ یورو بابت تهیه غذای خانواده هزینه می‌کنند. غذای آن‌ها برای صبحانه شامل پنیر، کره، تخم مرغ و نان تست است. او در هر وعده صبحانه ۱۸ تخم مرغ آماده می‌کند.

جنی در ویدئویی که به تازگی در یوتیوب منتشر کرده است از تمایل خود و همسرش برای داشتن فرزند بیشتر پرده برداشت. او در پاسخ به پرسش یکی از فالوورهایش گفت: «ما دوست داریم فرزند بیشتری داشته باشیم. هنوز چنین اتفاقی نیفتاده، اما ما داشتن فرزند بیشتر را ترجیح می‌دهیم. اگر چه با بالا رفتن سن شاید مانعی برای این اتفاق باشد، اما ما همیشه امیدوار هستیم. ما خانواده خوشحال و خوشبختی هستیم.»

گفتنی است؛ جنی و همسرش ۳۲ سال است با هم ازدواج کرده‌اند.


برچسب ها: زوج استرالیا تولد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پدر و مادر ایرانی اشتیاق بیشتری دارند ولی متاسفانه وضعیت حاضر فراهم نمودن امکانات فقط برای 30 میلیون جمعیت ایرانی را نشان می دهد.
Iran, Islamic Republic of
نه آقا عافیت طلب شده ایم. اینایی که سگ نگه میدارن وضع مالشون خرابه؟
علی اکبر
United States
سلام اگر شاخص فرزندآوری فقط وضعیت مالی بود چرا همین الان هم ضعفا بیشتر از پولدرا فرزند می آورند
وضعیت مالی برای بعد از مقوله فرهنگی مهم است خصوصا برای طبقه متوسط جامعه.