جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

عربستانی‌ها دست‌بردار طلای سجاد گنج‌زاده نیستند!

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 772377
روزنامه الشرق الاوسط عربستان مدعی شد داوران فینال وزن ۷۵+ کاراته المپیک در اعلام رای به سود سجاد گنج زاده ورزشکار ایران اختلاف داشتند.
سعودی‌ها دست‌بردار طلای گنج‌ زاده نیستند!
به گزارش جهان نيوز، سجاد گنج زاده در فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته المپیک با حریف عربستانی روبرو شد و در نهایت به دلیل ضربه خطرناک حریف و با رای داوران، در حالی که برای لحظاتی بیهوش شده بود با رای داوران به عنوان برنده مسابقه انتخاب شد و به مدال طلا دست یافت.

این تصمیم داوران واکنش‌های تندی در عربستان به دنبال داشت و باعث انتقاد کارشناسان این کشور در دو روز گذشته شد.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان هم در ادامه گزارش‌های خود در ارتباط با این مدال، امروز هم مطلبی را در انتقاد از داوران فینال کاراته منتشر کرد.

این روزنامه از طلای این رقابت به عنوان مدال «به سرقت رفته» یاد کرد که واکنش‌های بین المللی را در پی داشته است.

الشرق الاوسط همچنین اعلام کرد دو داور فینال به تصمیم داور وسط و ترکیه‌ای این رقابت برای اعلام رای به سود گنج زاده اعتراض کرده‌اند و اختلاف نظرهایی بین آنها وجود داشته اما گزارش پزشکان ژاپنی از وضعیت ورزشکار ایران، همه چیز را تغییر داده است.

روزنامه عربستانی در بخشی از گزارش خود آورده است: «منابع ما تایید کردند که کمیته المپیک عربستان ترجیح داد اعتراضی در این مورد نداشته باشد چرا که با اظهارنظر داوران و پزشک، قوانین روشن است.»
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.......