شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۱

خرید روپوش پزشکی دخترانه و مردانه شیک با انواع مدل ها

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 772353

روپوش پزشکی یک لباس نسبتا بلند می‌باشد که دارای رنگ سفید بوده و همه‌ی پزشکان موظف به استفاده از آن در محیط کار هستند. جنس روپوش پزشکی بسته به محلی که پزشک فعالیت می‌کند متفاوت است و باید به گونه‌ای باشد که پزشک با پوشیدن لباس احساس راحتی داشته باشد. روپوش پزشکی بیشتر از جنس : پارچه تترون، ترگال، برزنت بیمارستانی، اس ام اس، فلامنت پنبه و پارچه‌هایی مشابه با این جنس‌ها می‌باشد. پزشکان به دلیل این که مدت زمان طولانی این لباس را به تن دارند باید لباسی مناسب سایز خود انتخاب کنند تا اذیت و کلافه نشوند. لباسی که به عنوان روپوش دوخته می‌شود باید ساده و آراسته باشد. علاوه بر این که هم به بیمار و هم به پزشک حس آرامش دست می‌دهد باعث افزایش اعتماد به نفس پزشک می‌شود.
 
انواع روپوش پزشکی
روپوش‌های پزشکی اغلب دارای طرح کلی یکسانی می‌باشند. اما یک دسته بندی کلی برای آنها وجود دارد : روپوش پزشکی دخترانه و روپوش پزشکی مردانه. افرادی که در بیمارستان کار می‌کنند بسته به مسئولیت خود لباس‌های متفاوتی دارند، که ما به بررسی و تفاوت روپوش پزشکی زنانه و مردانه می‌پردازیم.
 
روپوش پزشکی دخترانه و نکات خرید
پزشکان خانم به دلیل اینکه روپوش بلندتری نسبت به پزشکان آقا دارند باید در انتخاب لباس دقت کنند، لباسشان نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد. باید به گونه‌ای باشد که دست و پا گیر نباشد. برخی از ویژگی‌هایی که یک روپوش دخترانه باید داشته باشد:

. بهتر است روپوش پزشکی دخترانه از جنس پارچه‌های با کیفیت مانند: تریگال باشد.
. باید دکمه‌های ساده و شیشه‌ای بر روی روپوش دوخته شود.
. دارای دوخت تمیز و خوب باشد.
. این لباس‌ها در سایزهای 32 تا 52 دوخته می‌شوند.
. بیشتر روپوش‌های پزشکی برای زنان مدل یقه انگلیسی است. به دلیل اینکه پزشکان خانم مقنعه به سر می‌کنند این مدل بهترین مدل است. زیرا یقه‌ی انگلیسی کوتاه‌تر است و گردن پزشک هنگام سر کردن مقنعه اذیت نمی‌شود.

در سال‌های اخیر روپوش‌های پزشکی دخترانه دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلف بوده‌اند. شرکت طب پوش آماده دریافت هر گونه سفارش جهت تولید انواع روپوش‌های پزشکی و البسه بیمارستانی می‌باشد. در صورتی که بیمارستان‌ها نیاز به دوخت طرح خاصی از روپوش باشند، این مجموعه می‌تواند سفارشات لازم را دریافت نماید.
 
روپوش پزشکی مردانه و ویژگی های آن
همانطور که پزشکان خانم باید در لباس خود احساس راحتی کنند، پزشکان آقا نیز باید همین حس را داشته باشد. بنابراین روپوش پزشکی مردانه هم باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد. این ویژگی ها شامل:

. جنس روپوش دوخته شده باید از جنس ترگال با کیفیت باشد.
. در طراحی روپوش نباید آستر استفاده شود.
. دکمه های دوخته شده باید به گونه‌ای باشد که راحت باز و بسته شود.
. این لباس باید قابل شست و شو باشد به گونه‌ای که سایزش تغییر نکند و به راحتی اتو شود.
. بهتر است دارای دو جیب در بغل و یک جیب بر روی سینه باشد.

قیمت روپوش پزشکی مردانه با توجه به سایز آن ممکن است کمی بیشتر از روپوش پزشکی زنانه باشد. از این رو طب پوش شما را دعوت به خرید روپوش پزشکی از تولیدی خود می‌نماید. این مجموعه با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، روپوش‌های پزشکی با کیفیتی را تولید و عرضه نموده است.
 
 
تفاوت بین روپوش پزشکی دخترانه و مردانه
روپوش های پزشکی مردان و دختران از نظر سایز، طراحی و جنس ممکن است متفاوت باشند. اما در کل این دو نوع روپوش تفاوت چندانی با هم ندارند و باید به گونه‌ای دوخته شوند که پزشک در آن راحت باشد. روپوش‌های مردانه دارای طرح های ساده‌تری نسبت به روپوش‌های زنانه هستند. همچنین روپوش‌های دخترانه دارای ابعاد کوچکتری می‌باشند و از تنوع بالاتری برخوردار هستند.
 
از روپوش های سفید در چه مکان هایی استفاده می شود؟
رنگ سفید روپوش ها همیشه نشانه‌ی آراستگی و پاکیزگی است به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل از روپوش با رنگ سفید استفاده می‌کنند. اما چه مشاغلی از این نوع روپوش سفید استفاده می‌کنند؟ مشاغلی از جمله:

1. پرستاری
2. پزشکی
3. اتاق عمل
4. علوم آزمایشگاهی
5. مهندسی پزشکی
6. داروسازی
7. زمین شناسی
8. علوم تغذیه
9. گیاه پزشکی
10. پرتو شناسی
11. بهداشت محیط
12. آرایشگر
13. قصاب
14. و بسیاری از مشاغل دیگر.
 
سایز استاندارد روپوش پزشکی
انتخاب سایز روپوش بستگی به سلیقه‌ی پزشک دارد. این روپوش می‌تواند بلند و یا کوتاه باشد. اما بهتر است طبق استاندارد باشد تا پزشکان بتوانند چندین ساعت متوالی آن را بر تن خود نگه دارند بدون این که اذیت شوند. موقع اندازه گیری باید توجه داشته باشید که هنگام دوخت همه‌ی جوانب در نظر گرفته شود. یعنی اول از همه باید نواحی دور کمر، دور باسن و دور سینه گرفته شود. در بانوان باید به دقت تمام برجستگی‌ها اندازه‌گیری شود تا فضای خالی برای بستن دکمه ها وجود داشته باشد.

در هر دو نوع روپوش باید شروع اندازه گیری از ناحیه‌ی گودی کمر باشد تا به پایین ادامه یابد و طبق استانداردها و سایزها که از 32 تا 52 است روپوش دوخته شود. قد روپوش، استاندارد خاصی ندارد و سلیقه‌ای است.

نکتهروپوش خود را هیچ گاه با آب داغ شست و شو نکنید زیرا ممکن است کوچک و یا بزرگ‌تر از حد استاندارد شود.
 
قیمت روپوش پزشکی
همیشه سعی کنید روپوش پزشکی خود را از تولیدی روپوش پزشکی تهیه کنید. تولید کننده‌ها به دلیل تجربه‌ی بالایی که در دوخت انواع روپوش دارند، استانداردهای لازم را در دوخت لباس ها رعایت می‌کنند. همچنین خرید روپوش پزشکی از تولید کننده از لحاظ قیمت بسیار به صرفه است. در واقع قیمت روپوش پزشکی در تولیدی روپوش پزشکی به دلیل کاهش گردش در بازار بسیار پایین تر از فروشگاه‌ها می‌باشد.

مواردی که در تعیین قیمت روپوش تاثیر گذار است شامل جنس و سایز روپوش می‌باشد. فروشگاه اینترنتی طب پوش به عنوان یکی از تولیدکنندگان با سابقه در این زمینه، آماده عقد قرار داد با تمامی بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها می‌باشد. همچنین امکان خرید مستقیم پزشکان، دانشجوها و کارمندان وجود دارد.
 
سخن آخر
فروشگاه اینترنتی طب پوش دارای سابقه چندین سال در تولید و عرضه روپوش پزشکی، آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می‌باشد. این شرکت آماده‌ی ارسال محصولات خود به تمام کشور بوده و امکان عقد قرار دارد با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت تهیه انواع البسه بیمارستانی، گان جراحی و اسکراب جراحی می‌باشد. برای خرید انواع روپوش‌های پزشکی می‌توانید به فروشگاه آنلاین روپوش پزشکی و تجهیزات ارتوپدی طب پوش به آدرس TebPoosh.net مراجعه نماید..
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *