دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

هیوندای سانتافه XRT مدل ۲۰۲۲ با ظاهر آفرودی و دلربا معرفی شد

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 771940
هیوندای سانتافه XRT مدل ۲۰۲۲ با ظاهر آفرودی معرفی شد. نسخه XRT سانتافه بر پایه نسخه SEL طراحی شده و فقط از لحاظ ظاهری نسبت به قبل تغییر پیدا کرده است.
ظاهر آفرودی و دلربای هیوندای سانتافه +عکس
به گزارش جهان نيوز، شرکت کره‌ای هیوندای به صورت رسمی از سانتافه XRT پرده برداشت تا خانواده این کراس اوور محبوب را گسترش دهد. این نسخه بر پایه تیپ SEL به تولید رسیده و طراحان با در نظر گرفتن تغییراتی چون روکش‌های پلاستیکی بدنه و صفحه‌های محافظ نقره‌ای تیره توانستند در این کراس اوور ظاهری خشن و آفرودی را به وجود آورند.

مشخصات هیوندای سانتافه XRT مدل ۲۰۲۲
از سایر تغییرات هیوندای سانتافه XRT مدل ۲۰۲۲ نسبت به نسخه SEL می‌توان به جلوپنجره مشکی مات، پله رکاب‌ها، ریل‌های سقفی مشکی‌رنگ، رینگ‌های ویژه ۱۸ اینچی مشکی‌ و رنگ آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ اشاره کرد.
 


در کابین این کراس اوور کره‌ای نیز امکاناتی چون صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر ۸ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، شارژر بی‌سیم گوشی های هوشمند، غربیلک فرمان چرمی، تنظیم برقی ۸ جهته صندلی راننده، کنترل تهویه دو منطقه‌ای و گرم‌کن صندلی‌های جلو به چشم می‌خورد.


هیوندای سانتافه XRT مدل ۲۰۲۲ در بخش ایمنی نیز به مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده مجهز شده که از آنها می‌توان به دستیار جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران، دستیار جلوگیری از برخورد عقب،‌ دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و هشدار وجود کودک یا حیوان در صندلی‌های عقب اشاره کرد.


هیوندای سانتافه XRT در واقع یک پکیج ظاهری روی تیپ SEL محسوب می‌شود و به همین دلیل از لحاظ فنی این خودرو با تغییراتی مواجه نشده است. از این رو این خودرو همانند نسخه‌های معمولی از موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۷ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک نیز نیروی تولیدی از این پیشرانه را به شکل استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند، اما مشتریان با پرداخت ۱۷۰۰ دلار می‌توانند سامانه چهار چرخ محرک را سفارش دهند. قیمت این کراس اوور کره‌ای از ۳۲ هزار و ۳۰۰ دلار شروع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
پرایدش را هم نمی تونیم تهیه کنیم... چه برسه به سانتافه ۲۰۲۲....!!!!!