جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تعجب کرونا از مهمان نوازی ایرانیان!

جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۳۹
کد مطلب: 771219
به گفته معاون پیشین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ما اجازه دادیم که هر ویروسی از هر جایی وارد کشور شود و در میان مردم گردش کند و به نظر من خود بیماری کرونا هم تعجب کرده است که چرا هنگامی که وارد کشوری شدم جلوی من را نمی‌گیرند؟! که این کار واقعا هم عجیب است.
تعجب کرونا از مهمان نوازی ایرانیان!
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سیدموید علویان معاون پیشین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با میزان در واکنش به صحبت‌های سعید نمکی وزیر بهداشت، مبنی بر اینکه دنیا از مدیریت بیماری کرونا در ایران حیرت زده شده‌است، گفت: من اوایل فکر می‌کردم این موضوعات خنده دار است، اما بعدا فهمیدم که این مسائل دردناک است چرا که هنگامی که فکر کنیم عملکرد خوبی داریم، مشخص است که در تصمیماتمان اشتباه می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به اینکه ما باید بپذیریم که در برخی اقداماتمان اشتباه کردیم و اگر نپذیریم در آینده‌ دچار مشکل می‌شود، افزود: در حال حاضر ما باید از کل توان کشور در زمینه تولید استفاده کنیم و تضاد منافع نداشته باشیم.

معاون پیشین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متذکر شد: این همه دانشگاه و مراکز را برای چه تاسیس کرده ایم؟! برای اینکه سلامت مردم را حفظ کنیم و اگر قرار باشد در بحران‌ها از آن استفاده نکنیم مثل این است که ما نیرو‌های مسلح داشته باشیم و جنگ شود و نیرو‌ها جلوی دشمن نگیرند و دشمن به تهران بیاید و در آن صورت ما از خودمان می‌پرسیم که این نیرو‌ها برای چه تشکیل شده اند؟!

علویان ادامه داد: ما در مورد کرونا همین گونه رفتار کردیم و اجازه دادیم که هر ویروسی از هر جایی وارد کشور شود و در میان مردم گردش کند و به نظر من خود بیماری کرونا هم تعجب کرده است که چرا هنگامی که وارد کشوری شدم جلوی من را نمی‌گیرند؟! که این کار واقعا هم عجیب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سویه ی کرونای ایرانی هم خواهد آمد!!!