چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۸

آمریکا: همه تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کنیم

جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 767903
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که واشنگتن حاضر به لغو همه تحریم‌های خود علیه ایران نیست و تنها تحریم‌هایی را لغو خواهد کرد که فکر می‌کند لغو شدن آنها برای بازگشت به برجام لازم است.
آمریکا: همه تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل زا تسنیم، رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه در مصاحبه با شبکه رادیویی NPR تأکید کرد که واشنگتن قصد ندارد همه تحریم‌هایی که طی این سال‌ها علیه ایران وضع کرده است را لغو کند.

رابرت مالی در این رابطه گفت: «آنها [طرف ایرانی] از ما می‌خواهند که همه تحریم‌هایی که رئیس‌جمهور ترامپ از سال 2018 وضع کرده یا دوباره برقرار کرده است را لغو کنیم و این خواسته زیادی است. ما اعلام کرده‌ایم که ما آمادگی داریم تحریم‌هایی را که لغو شدن آنها برای بازگشت به برجام لازم است، برداریم اما همه تحریم‌هایی که دولت ترامپ وضع کرده را لغو نخواهیم کرد.»

وی در خصوص شانس دستیابی به توافق با وجود برخی اختلافات اساسی میان طرفین افزود:

«اگر فکر می‌کردیم که دستیابی به توافق غیرممکن است، به وین نمی‌رفتیم، اما من فکر می‌کنم که این پنجره تا ابد باز نخواهد بود و ما باید بالاخره در نقطه‌ای به نتیجه برسیم.»

این مقام آمریکایی درباره تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای ایران نیز گفت: «من درباره اقداماتی که اسرائیل انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد، صحبت نخواهم کرد. ولی ما مشورت‌های تنگاتنگی با اسرائیل داریم، زیرا هردو هدف مشترکی را در خصوص مهار برنامه هسته‌ای ایران دنبال می‌کنیم. ما قبلاًدر این خصوص با نخست‌وزیر نتانیاهو در تماس بودیم و اکنون با نخست‌وزیر بنت در تماس هستیم»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد .
اگر ایران 100 سال هم با آمریکا و اروپا مذاکره بکند باز هم بی نتیجه ای است.
Iran, Islamic Republic of
به مذاکرات وین خوش بین نیستم
Iran, Islamic Republic of
مردم امروز منتظر عمل به وعده ها هستند/ هفته حقوق بشر آمریکایی چهره بدون رتوش آمریکا را نشان می دهد
Iran, Islamic Republic of
دبیرکل حزب‌الله لبنان: مسدود کردن رسانه‌های مقاومت، دروغین بودن آزادی بیان در آمریکا را آشکار می‌کند/ ....
Iran, Islamic Republic of
اظهارات وزرای خارجه آمریکا و فرانسه دیگر هیچ ارزشی برای ما ندارد و تاکنون هم نداشته است.
United States
به نظر نظام برای توافق با آمریکا مجبور است!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
8 سال امريكا و اروپا دولت تدبير و اميد را سر كار گذاشت و هشت سال وقت كشي كرد و نقشه هاي خود را به ايران تحميل كردند و تورم گراني و تحريم و فشار را افزايش دادند......1
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بیخود می کنی كه لغو نمي كني ما خودمن لغو مي كنيم با تلاش و كوشش و بيرون كردن مزدوران و جاسوسان شما از ايران عملا تحريم هاتون را بي اثر و موجب پيشرفت كشور مي كنيم