يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
نتایج روز یازدهم یورو ۲۰۲۰؛

قدرت‌نمایی هلند و بلژیک و صعود نوبرانه دانمارک و اتریش +جدول و برنامه بازی‌های امروز

سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 767578
روز یازدهم رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با صعود تیم‌های هلند، بلژیک، دانمارک و اتریش به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات پیگیری شد.
تحقیر تزار‌ها در شب قدرت‌نمایی هلند و بلژیک
به گزارش جهان نيوز، روز یازدهم رقابت‌های یورو 2020 با برگزاری چهار دیدار در گروه‌های B  و C پیگیری شد و تیم‌های بلژیک، دانمارک، هلند و اتریش صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قطعی کردند.

در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی یورو 2020، در گروه B از ساعت 23 و 30 دقیقه 2 بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی دانمارک توانست روسیه را تحقیر کند و با برد 4 بر یک به مرحله بعدی راه یابد. 

در دیگر بازی این گروه بلژیک که پیش از این صعودش قطعی شده بود با درخشش دی بروینه و لوکاکو به برتری 2  بر صفر مقابل فنلاند رسید تا با 9 امتیاز و صدرنشینی راهی مرحله حذفی شود. 

*دانمارک - روسیه
گل ها: دامسگارد 38 - پولسن 59 - کریستینسن 79 - مائهل 82 برای دانمارک و آرتم دزوبا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 70 برای روسیه

در این بازی دانمارک که با روحیه بهبودی اریکسن حال و روز بهتری پیدا کرده بود، از ابتدا حملات خود را آغاز کرد و توانست در همان نیمه اول با شوت دیدنی دامسگارد به گل دست یابد. این بازی در نیمه دوم نیز با حملات دانمارک ادامه یافت تا پولسن برای بار دوم دروازه روسیه را باز کند.

آرتم دزوبا از روی نقطه پنالتی یک گل را برای روسیه جبران کرد و در این لحظه بود که همه فکر کردند شاگردان چرچسوف می خواهند یک بازگشت خوب را ثبت کنند تا اینکه کریستینسن به رویای آنها خاتمه داد و دانمارک را به گل سوم رساند. 3 دقیقه بعد در یک ضدحمله دیدنی دانمارک با گلزنی مائهل توانست گل چهارم را به ثبت رساند و یک صعود دراماتیک را به نمایش گذارد.

تیم ملی دانمارک که در بازی اول مقابل فنلاند با ایست قلبی اریکسن روحیه خود را باخته بود، پس از بهودی کاپیتان خود رفته رفته بهتر شد و در نهایت توانست با یک کامبک زیبا در بازی آخر به مرحله بعدی صعود کند. 


 
*بلژیک - فنلاند
گل ها: هرادکی (گل به خودی ) دقیقه 74 و لوکاکو 81 برای بلژیک
در این بازی بلژیک پیش از آغاز صعودش را قطعی کرده بود ولی با این حال با بازیکنان اصلی خود به مسابقه آمد. نیمه اول بدون گل دنبال شد ولی در نیمه دوم لوکاکو با پاس دی بروینه به گل رسید ولی این گل توسط ویدیوچک مردود اعلام شد. 

پس از آن دوباره بلژیک حملات خود را از سر گرفت و توانست با یک گل به خودی و گلزنی لوکاکو به برتری 2 برصفر دست یابد و با 9 امتیاز راهی مرحله بعدی شود. 

در جدول این گروه بلژیک با 9امتیاز صدرنشین شد و تیم ملی دانمارک توانست با 3 امتیاز راهی مرحله بعدی شود. تیم ملی فنلاند نیز با کسب 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و روسیه با 3 امتیاز در جایگاه پایانی جای گرفت. 

در گروه C این رقابت ها هم دو بازی برگزار شد که در آن هلند در استادیوم یوهان کرویف آرنا به مصاف مقدونیه شمالی رفت و اتریش رو در روی اوکراین قرار گرفت. 

هلند 3 - مقدونیه شمالی صفر
گل‌ها: ممفیس دپای در دقیقه 24، جورجینیو واینالدو در دقایق 51 و 58
هلند در حالی با گلزنی ستاره جدید بارسلونا و ستاره جدید پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام، سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با حداکثر امتیازات (9 امتیاز) راهی مرحله بعد شد که بردن یا باختن در این بازی هیچ سود و ضرری به حالش نداشت. هلندی‌ها به لطف دو پیروزی قبلی‌شان موفق شده بودند که صعودشان به‌عنوان تیم اول گروه را قطعی کنند. با این حال فرانک دی‌بوئر سرمربی هلندی‌ها تیم اصلی‌اش را برابر مقدونیه شمالی به زمین مسابقه فرستاد تا برای حریف هیچ شانسی جهت صعود به مرحله حذفی باقی نماند. هلند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها باید با تیم سوم یکی از گروه‌های D، E یا F‌ بازی کند.

اوکراین صفر - اتریش یک
گل: بائوم‌گارتنر در دقیقه 21
برخلاف بازی هلند و مقدونیه، مصاف تیم‌های ملی اوکراین و اتریش در ورزشگاه ملی بخارست کشور رومانی، بسیار حساس‌ بود، چرا که هر دو تیم با شرایط کاملاً مساوی به میدان رفتند و تیم برنده مستقیماً به مرحله بعدی راه پیدا می‌کرد. این اتفاق به لطف گلی بائوم گارتنر که از روی ارسال دیوید آلابا مدافع جدید رئال مادرید زد، برای اتریشی‌ها رخ داد و آنها با کسب پیروزی و شش امتیاز تیم دوم گروه شدند. اتریش در مرحله بعدی رقابت‌ها باید به مصاف ایتالیا، تیم اول گروه A‌ برود، دیداری که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد. اوکراین باخت، اما با وجود این شکست هنوز شانس صعود دارد و باید منتظر پایان یافتن مرحله گروهی بماند تا ببیند که آیا خواهد توانست به‌عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر به مرحله حذفی راه پیدا کند یا نه.
 

* وضعیت جداول گروه‌های E و F را در زیر مشاهده می‌کنید:
 
 

* تابلوی نتایج بازی‌های روز یازدهم به شرح زیر است:

گروه C
اوکراین صفر - اتریش یک
گل: بائوم‌گارتن (21)

مقدونیه شمالی صفر - هلند 3
گل‌ها: ممفیس دپای(24) و جورجینیو واینالدوم(51 و 58)

گروه B
فنلاند صفر - بلژیک 2
گل‌ها: لوکاژ هرادتسکی (74- گل به خودی) و روملو لوکاکو(81)

روسیه یک - دانمارک 4
گل‌ها: دامسگارد (38)، پولسن (59)، کریستنسن (79) و مائله (82) برای دانمارک و جیوبا (70 - پنالتی) برای روسیه
 
وضعیت جداول گروه‌های B و C در پایان مرحله گروهی به شرح زیر است:

برنامه بازی‌های امروز (سه‌شنبه) مسابقات یورو 2020 به شرح زیر است:

گروه D:
جمهوری چک - انگلیس، ساعت 23:30، ورزشگاه ومبلی، داور:آرتوز دیاز (پرتغال)
کرواسی - اسکاتلند، ساعت 23:30، ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو، داور: فرناندو راپایینی (آرژانتین)
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *