پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام تبریک نوری المالکی به ابراهیم رئیسی

يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 767387
دبیر کل حزب الدعوه عراق در پیام تبریکی به ابراهیم رئیسی گفت: بار دیگر ملت ایران حضور هوشیارانه در عرصه داشت و بار دیگر بر دشمنان و تبلیغات مغرضانه و طرح‌های خرابکارانه آنها، پیروز شد.
پیام تبریک نوری المالکی به ابراهیم رئیسی
به گزارش جهان نيوز، «نوری المالکی» دبیر کل حزب الدعوه در پیام تبریکی به «سید ابراهیم رئیسی » به مناسبت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

وی در پیام تبریک خود اعلام کرد: مایه خرسندی من است که از جانب خودم، تبریکات صمیمانه را به مناسبت انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران، ابراز کنم. ما امیدواریم که این انتخاب موفق مردم مسلمان ایران به تحقق آرزوها و اهداف آنها در زمینه رفاه، پیشرفت و شکوفایی کمک کند و تحریم های ناعادلانه از دوش آنها برداشته شود و این صبر و پایداری ملت ایران با پیروزی همراه باشد.
 
نوری المالکی اعلام کرد: ما خواهان ارتقای روابط میان دو کشور و دو ملت در سطح عالی و تحکیم پیوند و دوستی و طبق مشترکات زیاد که منافع مشترک را برآورده می‌کند، هستیم.

دبیر کل حزب الدعوه عراق بیان کرد: بار دیگر ملت ایران حضور هوشیارانه در عرصه داشت و بار دیگر بر دشمنان و تبلیغات مغرضانه و طرح‌های خرابکارانه آنها، پیروز شد.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب ایران، افزود: از خداوند منان توفیق و موفقیت در خدمت ملت ایران و یاری موضوعات امت اسلامی و ملت‌های مستضعف را برای شما آروز می‌کنیم. خداوند این ملت را در سایه رهبری حکیمانه، عزت عطا فرماید و جمهوری اسلامی را موفق گرداند تا رکنی از ارکان ثبات منطقه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *