سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
چمران:

امروز یا فردا لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود/ فکر نمی‌کنم به لیست مشترک برسیم

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 765879
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه امروز یا فردا لیست نهایی شورا برای انتخابات شورای شهر اعلام می‌شود گفت: در حال بررسی موضوع هستیم.
امروز یا فردا لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص آخرین وضعیت بسته شدن لیست شورا برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر گفت: فردا یا پس‌فردا لیست اعلام می‌شود و فعلا در حال بررسی هستیم. 

وی به مصاحبه‌های صورت‌گرفته از افرادی که بیشترین رأی را در سامانه ائتلاف کسب کردند  اشاره کرد و گفت: مصاحبه‌ها به اتمام رسید و در حال بررسی هستیم و براساس تخصص و نیاز شورا نیز لیست بسته می‌شود. 

چمران به لیست‌های متعددی که در فضای مجازی با عنوان لیست شورای ائتلاف اعلام می‌شود اشاره کرد ‌و گفت: هنوز لیست ما بسته نشده است. 

وی در خصوص لیست مشترک اصولگرایان برای این دوره از انتخابات گفت: فکر نمی‌کنم به لیست مشترک برسیم. البته خدا کند که به لیست برسیم، اما ما در مجمع رأی‌گیری کرده‌ایم و مردم در این سامانه به لیست رأی داده و براساس رای مردم قرار است که لیست نهایی بسته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *