جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

صدای آمریکا: رئیسی از کاندیداتوری انصراف بدهد

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 765368
محسن مهرعلیزاده پیشنهاد کرده ابراهیم رئیسی یا از ریاست قوه قضائیه استعفا دهد یا از نامزدی ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند. او خطاب به رئیسی گفته است:"چگونه به خود اجازه می‌دهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان کشیده و خط قرمز تعریف کنند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، وب سایت ضدایرانی «صدای آمریکا» که از اصلی ترین «حامیان تحریم مردم ایران» و از جمله تحریم داروی بیماران خاص و تحریم داروی کودکان ایرانی است، و همیشه پای ثابت حمایت از کشتار و جنایت علیه مردم ایران است، در مطلبی با عنوان «رئیسی یا از ریاست قوه قضائیه کناره گیری کند یا از نامزدی» نوشت: «محسن مهرعلیزاده پیشنهاد کرده ابراهیم رئیسی یا از ریاست قوه قضائیه استعفا دهد یا از نامزدی ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند. او  خطاب به رئیسی گفته است:"چگونه به خود اجازه می‌دهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان کشیده و خط قرمز تعریف کنند؟ ".»
 

نکته قابل توجه اینجاست که ارگان رسانه ای کاخ سفید، با استقبال از توئیت کاندیدای اصلاح طلب، پیشنهاد وی درباره کناره گیری رئیسی از کاندیداتوری را تکرار کرده است.

یک سوال؛ چرا یکی از اصلی ترین رسانه های حامی تحریم و جنایت علیه مردم ایران که پس از ترور سردار سلیمانی، به صورت ویژه از «قاتلان حاج قاسم» دفاع کرد، حالا با ذوق زدگی، توئیت کاندیدای اصلاح طلب را بازنشر کرده و پیشنهاد کناره گیری رئیسی را مطرح می کند!؟

لازم به ذکر است که سایت ضدایرانی «رادیو فردا» نیز مستندی علیه رئیسی منتشر کرده است.

چرا حامیان تحریم و جنایت علیه مردم ایران، از کاندیداتوری رئیسی دچار هراس و آشوب شده اند!؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر وقت دیدید دشمن جایی را سنگ می زند بدانید روشنایی و چراغ آنجاست...