شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

پزشکیان: وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیستم

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 762928
مسعود پزشکیان گفت: خاتمی در انتخابات نقش موثر داشته و بخشی از اصلاح‌طلبان او را باور دارند.
پزشکیان: وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیستم
به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان نامزد انتخاباتی می گوید؛تا الان کسی را برای کابینه انتخاب نکرده ام و مردم قرار است کابینه من را بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در آغاز کار هر وزارتخانه و معاونت بشناسند؛ قرار نیست از الان کسی را برای جایی منصوب کنیم.

بخش های مهم گفتگوی پزشکیان را در ادامه خواهید خواند:

* معیار من برای انتخاب کابینه، تخصص افراد است؛ باید افراد متخصص را با توجه به شرایطی که وجود دارد انتخاب کنیم و در جایگاه‌های مختلف قرار دهیم.

* وابسته به هیچ حزب و دسته‌ای نیستم، ولی به اصلاحات معتقدم؛ یعنی نگاه من نگاه اصلاحات است و اعتقادم این است حتی اگر کسی اصولگرا باشد هم باید اصلاحات کند، چون رشدی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه اصلاحی صورت بپذیرد.

* خاتمی یک قدرت فردی و مورد قبول در دیدگاه سیاسی برخی افراد است؛ در نتیجه به مقدار حضوری که دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد.حضور خاتمی به عنوان یک شخصیت پرقدرت سیاسی می‌تواند در مشارکت موثر باشد و عده‌ای از افراد او را باور دارند؛ ما هم باید کاری کنیم که مردم پای صندوق‌های رای بیایند و از گزینه خود حمایت کنند.

* با برخی از اعضای نهاد اجماع ساز صحبت کرده ام. من اعتراض ندارم آن‌ها کار خود را انجام می‌دهند و از قبل هم گفته بودم که در انتخابات شرکت می‌کنم و اگر در نهایت در نهاد اجماع ساز فردی را که به نتیجه رسیده اند رای اش از من بالاتر باشد به نفع او کناره گیری خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ارسلان
Iran, Islamic Republic of
....
بهاری الاصل
Iran, Islamic Republic of
اینقدر خراب کاری کردن که این بنده خدا هم توبه کرده جز اصلاح طلبا باشه
!!
Iran, Islamic Republic of
عجب ! تو گفتی و ما باورکردیم !!
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
خنده حضار!!!!