سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

نظر حناچی در مورد عملکرد شورای شهر

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 761604
در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم در کل کشور عرصه‌ای باز شود تا بهترین‌ها، متعهدترین‌ها و متخصص ترین‌ افراد در شوراها حضور پیدا کنند و تجربه‌ای که در دین و آیین ما به آن توصیه شده به نتیجه برسد.
نظر حناچی در مورد عملکرد شورای شهر
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، پیروز حناچی در جریان دویست و نودمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در صحن شورا گفت: روز شوراها را به اعضای شورای شهر تبریک می‌گویم. قطعا در این دوره‌ها که تلاش شده است شهر با خرد جمعی و نمایندگی وجدان عمومی نظام مدیریت شهری را کنترل کند به یادگار خواهد ماند و عملکرد دوره‌های مختلف نتایج متفاوتی را از عملکرد اعضای شورای شهر به یادگار خواهد گذاشت. 

وی ادامه داد: اگر در دوره‌ای اتفاق خاصی افتاده، چه مثبت و چه منفی نتیجه نظارت، پیگیری و تعیین راهبردهای اعضای شورای شهر در آن دوره است.

شهردار تهران گفت: اگر کاری نکنیم که در انتخابات بهترین‌ها و عصاره فضائل مردم در عرصه رقابت حضور نداشته باشند و انتخاب شوند نمی‌توانیم شوراها را از نظر عملکرد شماتت کنیم. 

شهردار تهران ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم در کل کشور عرصه‌ای باز شود تا بهترین‌ها، متعهدترین‌ها و متخصص‌ترین‌ها در شوراها حضور یابند و تجربه‌ای که در دین و آیین ما به آن توصیه شده به نتیجه برسد. 

حناچی افزود: اگر در این دوره تجربه قابل دفاعی داریم نتیجه تلاش، زحمات و پیگیری‌های دوستان در شورای شهر است. امیدواریم در این دوره که جزو سخترین دوره‌های مدیریتی پس از انقلاب به دلایل مختلف از جمله تحریم و شرایط کرونایی است این خدمات و زحمات به یادگار باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *