جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

رقیب رئیسی در انتخابات، مشارکت پایین مردم است

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 760939
رقیب رئیسی در انتخابات، مشارکت پایین مردم است
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح طلب سازندگی در مطلبی با عنوان «رئیسی بیاید یا نیاید؟» نوشت: «مهمترین رقیب ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هیچیک از نامزدهای انتخاباتی(البته به جز ظریف) نیستند. رقیب اصلی او مشارکت پایین مردم در انتخابات است. نگرانی، ناراحتی و بی اعتمادی مردم که حاصل تحریم بسیار سنگین آمریکا، ناکارآمدی دولت و ضربه های پی در پی اصولگرایان و کارشکنی های آنها بوده، وضعیت را به آن مرز رسانده است که بسیاری ابایی از اینکه بگیوند در انتخابات آتی رای نمی دهند، ندارند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «در چنین وضعیتی، آیا ابراهیم رئیسی با توشه ۱۶ میلیونی و عملکردی که قابل دفاع بوده، می تواند پا در رقابتی بگذارد که چشم انداز محکم و روشنی برای او متصور نیست؟ اگر او کمتر از ۱۶ میلیون رای سابق نصیبش شود، وضعیت او بهتر خواهد شد؟».

روزنامه سازندگی در بخش دیگری از این گزارش نوشت: «مساله عدم حضور رئیسی در رقابت های ریاست جمهوری بر محور «تاکید بر تداوم حضور او در قوه قضاییه» مطرح می شود. به این معنی که افرادی می گویند آیت الله رئیسی تحولی در قوه قضاییه ایجاد کرده است که ادامه مسیر این تحول در توان شخص دیگری نیست. به همین دلیل الزامی است که شخص ایشان در این جایگاه این روند و راه را ادامه دهند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....