جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

مورینیو از تاتنهام اخراج شد

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 760769
ژوزه مورینیو در فاصله ۶ هفته به پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از هدایت سفیدپوشان لندن کنار گذاشته شد.
مورینیو از تاتنهام اخراج شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، باشگاه تاتنهام انگلیس ژوزه مورینیو را از سرمربیگری این تیم اخراج کرد. مورینیو که در اواسط فصل گذشته جانشین مائوریسیو پوچتینو شد، در یک سال و نیم حضورش در جمع سفیدپوشان لندن نتوانست انتظارات رئیس باشگاه دنیل لوی را برآورده کند و تیمش که اکنون در رده هفتم جدول است، ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست بدهد.

تاتنهام در حال حاضر تنها 5 امتیاز با وستهام رده چهارمی فاصله دارد اما مدیران تاتنهام ترجیح داده‌اند ریسک نکرده و با اخراج مورینیو شوکی به تیم وارد کنند که سبب شود در هفته‌های باقیمانده تا پایان فصل نتایجی بهتر کسب کنند.

مورینیو که در 32 بازی‌اش در این فصل 14 پیروزی داشته، 8 تساوی 10 شکست، هفته دیگر می‌بایست در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی برود.

طبق گزارش سایت اتلتیک دلیل دیگری که سبب شده تاتنهام، مورینیو را اخراج کند انتقادهای مکرر او از عملکرد بازیکنان در حضور رسانه‌ها بوده که سبب شده صدای اعتراض هواداران هم بلند شود.

مورینیو که فصل گذشته با تاتنهام به رده‌ای بهتر از ششمی در لیگ برتر دست پیدا نکرد، تا سال 2023 با این تیم قرارداد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *