جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۰

اصلاح طلبان وقتی می‌بازند می‌گویند مهندسی شده!

پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 757303
در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان به دنبال فاصله‌گذاری بین خود و دولت هستند اما مردم می‌دانند که این جناح سیاسی با روحانی، دولت ائتلافی تشکیل داده است.
اصلاح طلبان وقتی می‌بازند می‌گویند مهندسی شده!
به گزارش جهان نيوز، محمدكاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با آنا در واکنش به عملکرد جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، اظهار کرد: روحانی مورد پشتیبانی اصلاح‌طلبان بوده و این جناح سیاسی سهم عمده‌ای در پست‌های کلیدی در دولت روحانی دارد. حمایت از روحانی، بهایی گزاف برای اصلاحات داشته است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم کارآمدی دولت روحانی، به حضور اصلاح‌طلبان در پست‌های مهم برمی‌گردد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاحات آدرس غلط به مردم می‌دهد، گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان به دنبال فاصله‌گذاری بین خود و دولت هستند اما مردم می‌دانند که این جناح سیاسی با روحانی، دولت ائتلافی تشکیل داده است.

انبارلویی با بیان اینکه رهبران اصلاحات بارها حمایت خود را روحانی اعلام کرده‌اند، افزود: این موارد را نمی‌شود از مردم پنهان کرد و حافظه تاریخی آنان را پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات با طرح مسائل حاشیه‌ای، به دنبال انحراف افکار عمومی است، بیان کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با پرداختن به اختلافات اصولگرایان در رسانه‌های خود، ذهن مردم را از ناکارآمدی دولت منحرف کنند. همه این حاشیه‌ها برای این است که مردم کارنامه دولت را در حوزه سیاست خارجه، اقتصاد و فرهنگ مورد ارزیابی قرار ندهند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف اول اصولگرایان در انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مسئله برای جریان اصولگرایی است و در دوره‌های گذشته نیز شاهد بودیم که هر کسی از هر حزب و جناحی انتخاب شود، مورد احترام جریان اصولگرایان است.

انبارلویی ادامه داد: اما اصلاح‌طلب‌ها در صورت شکست در انتخابات، مدعی می‌شوند که این انتخابات مهندسی‌شده و تقلب صورت گرفته است و طبل آشوب می‌کوبند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهریار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان هرگز نمی توانند خود را از کارنامه مردودی دولت روحانی مبرا کنند و باید پاسخگوی فاجعه اقتصادی بوجود آمده باشند.
شهردار
Iran, Islamic Republic of
...
United States
اسقاط طلبان خودشان مهندسان خوبی در شستشوی مغزی عوام.... هستند و استاد و مهندس در اسقاط کردن اقتصاد به نفع خودشان....
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها هزاران کلک بلد هستند. این یکیشه.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان هم وقتی می بازند شروع به تاختن به دیگران می کنند
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
......
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
گند زدن احمدی نژاد هم به خاطر وجود اصلاح طلبان بوده..
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
گندی که اصلاح طلبان زدند قجرها نزدند.
Iran, Islamic Republic of
کل 32 سالی که دولت اصلاح طلبان بوده اندازه یک هزارم دکتر احمدی نژاد کار نکردن