پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

منطقه آزاد قشم از خانواده شهدا عذرخواهی کرد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب: 754805
سازمان منطقه آزاد قشم در پی برخی اعتراضات به بیانیه اول این سازمان در مقایسه سوءقصد به جان مدیرعامل آن، بیانیه دومی صادر کرد.
منطقه آزاد قشم از خانواده شهدا عذرخواهی کرد
به گزارش جهان نيوز، صدور بیانیه سازمان منطقه آزاد قشم در واکنش به سوء قصد صورت گرفته نسبت به عالیترین مقام این سازمان به دلیل استفاده از برخی واژه‌ها و جملات موجب گلایه‌مندی جمعی از خانواده شهدا و ایجاد تنش‌هایی در همین راستا در فضای مجازی شد.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به مطالبه امام جمعه این شهرستان به منظور خاتمه مشاجره‌های فضای مجازی پیرامون با صدور بیانیه‌ای از خانواده شهدا عذرخواهی کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ وَاشْکُرُوا لِی وَلَا تَکْفُرُونِ ﴿البقرة: ١٥٢﴾

با سپاس از الطاف خداوند و قدردانی از همراهی و ابراز محبت مسئولان، مدیران، همکاران ارجمند و اقشار مختلف مردم جزیره قشم و تمامی عزیزانی که با تماس‌های خود و یا ارسال پیام همچنان نسبت به مدیرعامل سازمان اظهار لطف می‌کنند، سپاسگزار هستیم.

همچنین از تلاش‌های دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان قشم و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان که به صورت ویژه و در کوتاه‌ترین زمان، پیگیر این حادثه بودند و هستند، قدردانی می‌نماییم.

خدا را شاکریم که این حادثه آسیب جانی در پی نداشته و دعا می‌کنیم مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم نیز به زودی در سلامت کامل به جمع همکاران پیوسته و مانند قبل به ارائه خدمات خود مشغول شوند.

از آنجایی که حادثه پیش آمده، اتفاقی غیرمنتظره در جزیره سرشار از آرامش و امنیت قشم -که بدون اغراق از بهترین مناطق دارای امنیت پایدار در کشور است-، بود که در روزهای پس از سوگواری دخت نبی(س)، رخ داد؛ سازمان منطقه آزاد قشم می‌بایست تا پایان یافتن تحقیقات نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی در مورد این حادثه از هرگونه اظهارنظری خودداری کرده و اطلاع‌رسانی درمورد جنبه‌های مختلف این رخداد را به دستگاه‌های مسئول می‌سپرد. در واقع اظهارنظر درخصوص موضوعاتی همچون سوء‌قصد، برعهده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بوده و این سازمان نفیا و یا اثباتا تا قبل از جمع‌بندی و تحلیل ابعاد موضوع توسط دستگاه‌های مذکور، در این رابطه اظهارنظری نخواهد کرد.

این قبیل حوادث و اتفاقات نه تنها هیچ‌گونه خللی در اراده شکل گرفته در میان مدیران و نیروهای مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم در جهت حرکت به سوی توسعه و پیشرفت جزیره و تلاش در راستای تامین رفاه و ارتقاء سطح زندگی ساکنان ایجاد نخواهد کرد، بلکه عزم این مجموعه را برای طی نمودن این مسیر و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت‌طلب، راسخ‌تر خواهد نمود.

بر خود واجب دانستیم به سبب سوء‌تفاهم پیش آمده ناشی از بیانیه‌ای که خاطر خانواده معظم شهدا و دوستداران جوانمردان دلاور ایران زمین را مکدر نمود، خاضعانه در برابر رشادت‌های شهدای گرانقدر کشورمان و خانواده رنج دیده و داغدار آنان قد خم کرده، عذر خواسته و بگوییم جایگاه شامخ این اسوه‌های پایمردی چنان رفیع است که قامت هیچ کسی به بلندای آن نخواهد رسید و ما همواره منت‌دار و مدیون رشادت‌های شهیدان وطن هستیم.

همچنین در برابر روح بلند سردار دل‌های کشورمان و شهید دانشمند هسته‌ای سر تعظیم فرود آورده و آرزومندیم که خداوند منان، ذره‌ای از سعادت خدمت به نظام و ملتی که طریقت این دو الگوی غیرت و پایمردی کشورمان بود را نصیب ما نماید.

هر چند که هدف ما نیز در این جایگاه جهادی است؛ جهاد توسعه‌ای و اقتصادی برای بلند کردن نام تکه‌ای از خاک زرخیز ایران اسلامی و به منفعت رساندن جامعه‌ای که حق دارند پس از تحمل سختی‌ها و محرومیت‌های بسیار، طعم پیشرفت و توسعه پایدار در سایه اقتصادی ارزآور را تجربه کنند و بار دیگر تکرار می‌کنم که ما در کنار مجموعه‌ای مصمم به نام سازمان منطقه آزاد قشم هرگز دست از تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای همه ساکنان جزیره نخواهیم کشید و نگاه‌های تک‌بعدی و تفرقه‌افکن را قویا محکوم می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *