جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تلاش مدیرعامل سایپا برای تولید ۱۰ خودروی جدید قابل تقدیر است

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 754293
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش مدیران سایپا برای تولید خودروهای جدید گفت: تلاش مدیرعامل سایپا برای تولید 10 خودروی جدید قابل تقدیر است.
تلاش مدیرعامل سایپا برای تولید ۱۰ خودروی جدید قابل تقدیر است
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار جهان نيوز با اشاره به تولید خودرو از سوی شرکت سایپا در شرایط تحریم گفت: تولید خودروهای جدید در شرایط سخت تحریم از سوی شرکت سایپا نشان‌دهنده زنده بودن این شرکت و برنامه‌ریزی دقیق مدیران آن برای مقابله با تحریم است.

وی تأکید کرد: وقتی خبر عرضه 10 خودروی جدید در سال جاری و 2 سال آینده از سوی مدیران سایپا منتشر می‌شود، نشانه خوبی برای صنعت خودروسازی است که در بدترین شرایط روی پای خود ایستادیم و به فکر تولید خودرو در داخل هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: این اقدام سایپا هم موجب اشتغال در داخل می‌شود و هم گردش پول را ایجاد می‌کند و موجب نشاط اقتصادی در کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام مبلغی گفت: عملکرد آقای سلیمانی مدیرعامل سایپا در 2 سال گذشته بسیار خوب بوده و تلاش برای عرضه 10 خودروی جدید نیز از برنامه‌های قابل تقدیر ایشان است.

وی با بیان اینکه از زحمات مدیرعامل سایپا تقدیر می‌کنیم، اظهار داشت: امیدواریم تلاش‌های بیشتری برای تولید بیشتر در داخل صورت گیرد تا ثمرات آن برای مردم و نظام ملموس باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  با بیان اینکه مردم گلایه‌هایی از صنعت خودروسازی دارند، عنوان کرد: وقتی به نظرات مردم مراجعه می‌کنیم متوجه می‌شویم که آنها قیمت خودروها را غیرمنصفانه می‌دانند و آن شیرینی کارکردن شبانه‌روزی مدیران خودروساز با این گرانی سرسام‌آور از جمله قطعات خودرو، کام مردم را تلخ می‌کند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *