چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

ربیعی ترور سخنگوی افغانستان را تسلیت گفت

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 751173
سخنگوی دولت حمله تروریستی کابل و کشته شدن ضیاء ودان یکی از سخنگویان افغانستان را محکوم و به مردم و دولت افغانستان تسلیت گفت.
ربیعی ترور سخنگوی افغانستان را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی سخنگوی دولت در پیامی حمله تروریستی در کابل و کشته شدن «ضیا ودان» یکی از سخنگویان دولت افغانستان را محکوم و این حادثه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

براساس این گزارش در پیام ربیعی آمده است: خبر ترور یکی از سخنگویان دولت افغانستان و همراهان ایشان موجب تأثر و تالم دولت و ملت ایران شد. ضمن تسلیت به خانواده بازماندگان، ملت و دولت افغانستان، قویاً این حمله تروریستی را محکوم می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ترور، ابزاری نفرت انگیز و غیرقابل قبول در دست یافتن به اهداف سیاسی است و هیچ ثمره‌ای جز تقویت دور باطل ناامنی و خشونت نخواهد داشت. به برادران و خواهران خود در افغانستان اطمینان می‌دهیم که در راه مبارزه با تروریسم، خشونت و اشغالگری تا هر زمان که لازم باشد، در کنار آن‌ها خواهیم ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ دلیلی برای باقی ماندن نظامیان آمریکایی در خاک افغانستان وجود ندارد.
هیچ دلیلی برای باقی ماندن نظامیان اروپایی در خاک افغانستان وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
هیچ دلیلی برای باقی ماندن نظامیان آمریکایی در خاک افغانستان وجود ندارد/ متاسفانه حضور نظامیان آمریکایی درخاک افغانستان از سال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی، ناامنی، پیدایش و رشد تروریسم در افغانستان، پاکستان و منطقه خاورمیانه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
افغانستان خودش متاسفانه از سال 2001 تاکنون با حامیان تروریسم، القاعده و طالبان همکاری کرده است و همکاری می کند.
Iran, Islamic Republic of
...