پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

واکسن کرونای فایزر در آمریکا با تهدید تایید شد!

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 751023
طبق گزارش رسانه ها رئیس کارکنان کاخ سفید، رییس سازمان غذا و داروی آمریکا را تهدید کرده بود که یا استعفا دهد یا واکسن فایزر را تایید کند.
واکسن کرونای فایزر با تهدید تایید شد!
به گزارش جهان نيوز، به نقل از گاردین، طبق گزارشی در ماه دسامبر مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید در یک تماس تلفنی به رئیس سازمان غذا و دارو گفته واکسن فایزر را تأیید کند یا آماده استعفا شود.

این امر پس از آن اتفاق افتاده بود که دونالد ترامپ در توییتی سازمان غذا و دارو را یک لاک پشت بزرگ، پیر و کند نامید و به استفان هان گفته بود: «واکسن لعنتی را الان توزیع کنید».

به نوشته واشنگتن پست، هشدار میدوز سبب شد سازمان غذا و داروی آمریکا زمانبندی تأیید واکسن فایزر را زودتر اعلام کند.

این در حالی است که کاخ سفید نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

در همان روز آلکس آذر وزیر بهداشت آمریکا اعلام کرد سازمان غذا و دارو آمریکا به زودی اجازه استفاده اضطراری برای واکسن را صادر می‌کند و فرایند واکسیناسیون نخستین شهروندان آمریکایی خارج از آزمایش بالینی از هفته مذکور آغاز می‌شود. او در مصاحبه‌ای گفت: کمی قبل سازمان غذا و دارو به فایزر اعلام کرد که واکسن آنها تأیید می‌شود. پس از آن یک پنل از کارشناسان به سازمان غذا و دارو توصیه کرد واکسن فایزر را تأیید کنند.

این در حالی بود که کووید١٩ تا تاریخ تأیید واکسن فایزر به مرگ بیش از ۲۸۵ هزار آمریکایی منجر شده بود.

به گزارش مهر، واکسن فایزر در حالی تأیید و همچنان در فاز آزمایشی روی افراد بسیاری در دنیا تزریق می‌شود که از زمان تزریق تا کنون گزارش چندین مورد مرگ در کشورهای مختلف دنیا، چندین مورد ابتلاء به آلرژی‌های شدید و ابتلاء به کرونا پس از تزریق را در کارنامه خود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
....
حسن
Iran, Islamic Republic of
ورود هرگونه واکسن آمریکایی و انگلیسی و ... ایضآ صهیونیستی ، به کشور ممنوع است .
ما واکسن خارجی تزریق نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
....
Bulgaria
...ه