جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

سفیر فرانسه هم به وزارت خارجه احضار شد

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 748033
در پی صدور بیانیه روز گذشته وزارت خارجه فرانسه در مورد روح الله زم، امروز فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه در تهران از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای وزارت خارجه احضار شد.
سفیر فرانسه هم به وزارت خارجه احضار شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از صداوسیما، در پی صدور بیانیه روز گذشته وزارت خارجه فرانسه در مورد روح الله زم، امروز فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه در تهران از سوی دستیار وزیر و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به بیانیه یاد شده به وی ابلاغ شد.

سفیر فرانسه اظهار داشت مراتب را به مقامات کشورش منعکس خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران می‌تواند اسرائیل را به منطقه جنگ‌زده تبدیل کند
Iran, Islamic Republic of
ایران خواستار محکومیت ترور شهید فخری‌زاده از سوی آژانس شد/ و این درحالی است که آژانس شریک جرم جنایات آمریکا و اسرائیل بوده است.
Iran, Islamic Republic of
فقط اعتراض کرده؟ چرا جنایات و سرکوب مردم فرانسه را بهش گوشزد نکرده ؟اگه در ایران یک اتفاقی کوچک افتاده بود محکومیتها راه افتاده بود و خودشان را جر میدادند! نمونه اش اعدام زم.
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
ایران باید همان زمان که زم کانال امدنیوز را راه اندازی کرده واز حمایت دولت فرانسه برخوردار بود سفیر فرانسه را اخراج می کرد