کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ذوق زدگی نظریه پرداز صلح با آمریکا بعد از شهادت حاج قاسم؛

فاضل میبدی: بایدن پیروز شد/ قلم‌های افراطیون غلاف شود/ نمایندگان مجلس از مواضع تند پرهیز کنند

19 آبان 1399 ساعت 10:07

فاضل میبدی، روحانی کم سواد اصلاح طلبان در صفحه شخصی خود در توییتر به انتخاب بایدن واکنش نشان داده است.


گروه سیاسی جهان نیوز، حسین خان بابازاده: محمد تقی فاضل میبدی، چهره اصلاح طلب و ذوق زده از پیروزی بایدن در صفحه توئیتر خود نوشته است: «بالاخره بایدن پیروزشد، غالب سران کشورها و ملتها خوشحال شدند. چون ترامپ نشد. جا دارد سیاست خارجی ما خردمندانه با این پدیده برخورد کند. شاید فرصت خوبی باشد. قلم های افراطیون غلاف شود. امثال محسن رضایی سکوت کنند. سخنگوی وزارت خارجه سنجیده سخن بگوید. نمایندگان از مواضع تند پرهیز کنند. خرد باید..»
 


البته که موضع گیری این روحانی اصلاح طلب چندان جای تعجب ندارد. فاضل میبدی همان چهره ای است که کمتر از بیست روز بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی به دستور مستقمی ترامپ گفته بود «چرا جنگ؟ چرا کینه؟ چرا مرگ بر این کشور و آن کشور؟ چرا مثل نلسون ماندلا و گاندی کسی در میان ما قهرمان صلح نیست؟!».

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم

فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند

برگزاری مراسم‌های محرم اصلا واجب نیست 
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند
 
از این عبارات مشخص می شود که در قاموس فکری جریان اصلاحات چندان بایدن و ترامپ هم تفاوت ندارد بلکه تسلیم ایران مقابل تروریست های امریکایی ملاک است؛ چرا که اساسا گروهک تروریستی و سفاک داعش در زمان اوبامای دموکرات که بایدن هم به عنوان معاون او در حال فعالیت بود شکل گرفت. میبدی پیش تر از این هم گفته بود «تا ابد به آمریکا "شیطان بزرگ" گفتن، معقولانه نیست»! در تائید این نکته باید گفتگوی حسام الدین آشنا را نیز یادآور شد که به عزم جدی روحانی برای ملاقات با ترامپ اذعان کرده بود.

از اخرین شاهکارهای فاضل میبدی که با سکوت نهادهای ناظر مطبوعاتی همراه شد ان بود که وی در آستانه رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص)، سرمقاله روزنامه اصلاح طلب شرق را با عنوان توهین آمیز «پس از مرگ پیامبر» منتشر کرده بود.


کد مطلب: 744579

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/744579/فاضل-میبدی-بایدن-پیروز-قلم-های-افراطیون-غلاف-شود-نمایندگان-مجلس-مواضع-تند-پرهیز-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com