جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گورکن فراری ری با ۱۴۱ سکه دستگیر شد

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب: 744237
دادستان عمومی و انقلاب شهرری از دستگیری گورکن فراری ری با ۱۴۱ سکه خبر داد و گفت: تحقیقات برای مشخص شدن وجود همدست سوم ادامه دارد.
گورکن فراری ری با ۱۴۱ سکه دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، غلامرضا نوفرستی، از دستگیری گورکن فراری ری با ۱۴۱ سکه خبر داد و گفت: تحقیقات برای مشخص شدن وجود همدست سوم ادامه دارد.

نوفرستی در تشریح بیشتر جزئیات دستگیری گورکن دوم گفت: پس از دستگیری گورکن اول و با توجه به اطلاعات و مشخصاتی که از فرد دوم در اختیار مأموران قرار داده شد اقدامات لازم برای شناسایی فرد دوم صورت گرفت تا اینکه فرد پس از تماس پلیس پس از چند روز خود را معرفی و سکه‌های مکشوفه را تحویل داد.

وی با بیان اینکه سکه‌های گورکن اول مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و قدمت آن به دوره آل بویه بر می‌گردد افزود: تحقیق و بررسی سکه‌های گورکن دوم نیز در دست کارشناسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرری عنوان داشت: تعداد سکه‌های مکشوفه توسط ۲ گورکن ۲۸۲ عدد بوده که پس از تقسیم به هر کدام ۱۴۱ عدد رسیده است، اما تحقیقات در خصوص اینکه همدست سومی برای ماجرا وجود داشته و ادامه دارد.

بر اساس این گزارش هفتم آبان ماه دادستان ری از کشف ۱۳۰ سکه متعلق به دوره آل بویه از اتاقک یک قبرکن در ری خبر داده بود که با بررسی‌ها و تحقیقاتی که از متهم انجام گرفته بود اعلام شد که ۵۰ روز قبل در جریان حفاری برای قبر ۲۶۰ سکه پیدا می‌کنند که بین ۲ نفر تقسیم می‌شود که یکی از این افراد دستگیر و فرد دوم متواری شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
جناب دادستان
این نوع برخورد سریع و قاطع و اون مشت آهنین خودتون رو به برابر آقازاده هایی که بیت المال رو می بلعند و شبکه های فساد، هم قدرت نمایی کنید!