چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۶

سلطانی‌فر را استیضاح نه، مجازات کنید

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 741402
انتظار می‌رود نه تنها مجلس بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی نظیر قوه قضاییه به پرونده تخلفات سلطانی‌فر ورود کنند و پاسخگوی ابهامات و دغدغه‌های پرشمار اهالی ورزش و فوتبال باشند.
سلطانی‌فر را استیضاح نه، مجازات کنید
به گزارش جهان نيوز، در تمام ادوار سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش، اوضاع نابسامان استقلال و پرسپولیس تا به این حد واژه «فاجعه» را معنا نمی‌کرد. قریب به اتفاق گماشته‌های مسعود سلطانی‌فر در هیات مدیره و مدیرعاملی، چیزی جز ویرانی و بدهی برای سرخابی‌ها به یادگار نگذاشتند و تقریبا هر چند ماه یکبار شاهد تجمعات اعتراض آمیز هواداران خشمگین دو تیم مقابل مجلس، وزارت ورزش یا ساختمان باشگاه بوده‌ایم.

دخالت در جزئی‌ترین تصمیات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، انتصاب منفعل‌ترین و بی‌‌ربط‌ترین افراد نزدیک به خودش در پست‌های مدیریتی، پرونده‌سازی در FIFA و فراری دادن مربیان موفقی چون استراماچونی و برانکو، پاسخگو نبودن به خبرنگاران و نمایندگان مجلس، فرار چندین باره از استیضاح با لابی‌گری با نمایندگان، نقش‌آفرینی ویژه در پرونده ویلموتس، مهاجرت بی‌سابقه ورزشکاران و قهرمانان، افتادن سایه تعلیق روی رشته‌های مختلف ورزشی، انتصاب مدیران مفسد و بازداشتی در ادارات کل تربیت‌بدنی استان‌ها تنها بخشی از تخلفات سلطانی‌فر است که این روزها ورزش کشور را به کُما برده است.

با وجود موارد فوق و هزینه‌سازی‌هایی که سلطانی‌فر، وزیرِ اجباری ورزش از سال 95 تا به الان برای کشور و بیت‌المال داشته، انتظار می‌رود نه تنها مجلس بلکه نهادهای نظارتی و امنیتی نظیر قوه قضاییه به پرونده تخلفات سلطانی‌فر ورود کنند و پاسخگوی ابهامات و دغدغه‌های پرشمار اهالی ورزش و فوتبال باشند.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
بزار پرسپولیس رو که این همه هزینه براش کرده قهرمان آسیا بکنه !!!
Iran, Islamic Republic of
....
Roya
Iran, Islamic Republic of
پشتش گرمه. ...!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
پرسپولیس که تو ناز و نعمته چون وزیر پشتشه
استقلال داره نابود میشه.
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش جهان نیوز اگر این وزیر نبود که پرسپولیس وضعش از استقلال بدتر بود مدیران پرسپولیسی کجا مدیران استقلال