يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵

سلطانی فر: حکم فیفا ناعادلانه است

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 737404
وزیر ورزش و جوانان در خصوص پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
سلطانی فر: حکم فیفا ناعادلانه است
به گزارش جهان نيوز، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره قرارداد مارک ویلموتس گفت: این قضیه به نظر من چند وجه دارد. اول اینکه حتما اگر در هنگام عقد قرارداد خدایی نکرده قصور و سهل‌انگاری به وجود آمده و مشکلی وجود داشته، طبیعتا دستگاه‌های نظارتی، بازرسی کل کشور و نهاد‌های امنیتی بررسی کردند و پرونده لازم را تشکیل دادند و به محاکم قضایی می‌دهند. مردم مطمئن باشند برای مبارزه با فساد در ورزش که با همکاری وزارت ورزش، وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز شده حتما با مقصران برخورد لازم انجام می‌شود.

او افزود: مطلب دوم و مهم این است که بالاخره یک حکم ناعادلانه توسط فیفا ضد فوتبال ایران و ورزش ایران صادر شده و فکر می‌کنیم برای دفاع از منافع ملی و جلوگیری از اتلاف مالی و دفاع از فوتبال ملی‌ کاری که باید به فوریت انجام دهیم این است که از همه ظرفیت‌های حقوقی و اداری و اجرایی کشور استفاده کنیم و به گونه‌ای تدبیر شود که حکم فیفا در دادگاه عالی ورزش شکسته شود.

وزیر ورزش گفت: توصیه کردیم که از همه ظرفیت‌های حقوقی کشور در دستگاه‌های مختلف استفاده شود هم در بازرسی کل کشور، هم در وزارت خارجه، هم در حوزه معاونت حقوقی ریاست جمهوری و هم در وزارت ورزش و در دستگاه‌های مختلفی که این ظرفیت‌ها وجود دارد یک همگرایی و هم افزایی خوبی به وجود بیاید که بتوانیم انشاالله در جهت حفظ منافع ملی‌مان و دفاع از فوتبال ملی‌ دفاع لازم را کنیم و به امید خدا بتوانیم حکم فیفا را که کاملا ناعادلانه است را با توجه به ابعاد مختلف قراردادی که بوده و مسیر رسیدگی به پرونده که خیلی غیرمنطقی انجام شده، تغییر دهیم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
..... آقای وزیر پیشگیری بهتر از درمانه که شما نکردی .!!
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک دانشجوی حقوقی : در عالم قراردادها عادلانه یا غیر عادلانه نداریم. این شکل و ماهیت و مفاد قرار داد است که حقوق شما را تعیین و تضمین می کند.
سیاسی و هنجاری حرف نزنید عادلانه چیست غیرعادلانه چیست؟ تعهدی دادید باید عمل کنید. همین
Germany
.............
United States
تصدی یک عده کارنابلد. در فدراسیون ها و وزارتخانه ها غیر عادلانه است!!!
.
Iran, Islamic Republic of
.....