سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۶

امکان بازگشت احمدی نژاد منتفی است

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 733378
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات احمد مازنی نماینده مجلس دهم که گفته است «نمایندگان مجلس جدید دنبال بازگشت دوران احمدی‌نژاد هستند اما کتمان می‌کنند» نوشت: درباره ادعای این که مجلس جدید دنبال بازگشت احمدی‌نژاد است باید گفت افراطیون مدعی اصلاحات بهتر از هر کس می‌دانند که امکان بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه سیاست وجود ندارد، به همان دلایلی که امکان بازگشت امثال خاتمی نیست. اما عمدا اصرار دارند کشور را مجبور به انتخاب میان روحانی و احمدی‌نژاد کنند. البته دولت ائتلافی روحانی آن قدر بد عمل کرده که عملکرد دوره احمدی‌نژاد با وجود همه تخلف‌ها و انحرافات سه سال قبل وی و برخی اطرافیانش باز هم در حوزه اقتصادی بهتر از دوره روحانی در ذهن مردم ارزیابی می‌شود. اما در آینده قرار نیست کشور متوقف نوع سیاست‌ورزی روحانی یا احمدی‌نژاد متوقف بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
Iran, Islamic Republic of
همه میدانند که دژ پسند (وزیر اقتصاد روحانی ومعاون وزیر زمان احمدی نژاد) معمارنژاد( معاون بانکی وبیمه وزارت اقتصاددر دولت روحانی ومعاون وزیر اقتصاد ورِئیس کل گمرک زمان احمدی نژاد) شمس الدین حسینی( نماینده مجلس حالا ووزیر اقتصاد احمدی نژاد) یک تیم هستند ودر دولت های مختلف جایشان عوض می شود. پس دولتها که عوض بشوند معاونین وزیر، مدیرکل ها وکارشناسان عوض نمی شوند فقط جایشان عوض می شود واین بدبختی مملکت است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم دکتر احمدی نژاد برگردد
سالار
Iran, Islamic Republic of
راهی جز بازگشت احمدی نژاد و برگشت به ریل اصلی انقلاب نیست...
به امید غلبه ی اراده ی ملت بر پدرخواندگان زر و زور و تزویر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دفعه اول هم اشتباهی آمد ، برگشت او برای نظام حکم فاتحه مع الصلوات داره.
Denmark
پناه برخدا از همراهان بد (مشاعی ، بقایی) و پناه برخدا از بی بصیرتی .!