دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در پایتخت

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 731646
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 2 تن و 700 کیلوگرم تریاک که در کامیون حمل تن ماهی جاسازی شده بود خبر داد.
کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در پایتخت
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت گفت: در ایام هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر هستیم و اقداماتی در عملیات ظفر ۴ در بخش برخورد با قاچاقچیان و معتادان متجاهر تشدید شد. باید توجه کرد که مبارزه مستمر با کسانی که با جان مردم بازی می کنند تداوم خواهد داشت.

وی افزود:یکی از بزرگترین باند های پیچیده کشور با ۲تن و ۷۰۰کیلوگرم مواد مخدر گرفتار پلیس شد. قبل از عید سال گذشته عملیات دستگیری این باند شروع شد و پس از چند بار فرار در بدو ورود به‌پایتخت این‌محموله کشف شد. همچنین ۳ نفر از اعصای این باند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ارزش این محموله بالغ بر ۱۵میلیارد است. این تریلی با بار تجاری مانند تن ماهی و ماشین لباسشویی قصد ورود به تهران را داشت. این تریلی بیش از یک هفته است که از جنوب شرق کشور به سمت تهران در حال حرکت بود.

وی افزود: این حجم از مواد مخدر در ۶۵تسمه صنعتی با شگرد پیچیده ای جاسازی شده بود.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: همچنین ۲۰۰کیلوگرم از این باند در ماه های گذشته کشف شده بود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه نیمه شب برید اتوبان تهران قم می بینید چه تعداد زیاد ماشین هایی در حال برگشت هستند که یا پلاک ندارند یا پلاکشون دستکاری شده هست و کمک های عقبشون رو دستکاری کردند و الان که بار ندارند ته ماشین اومده بالا بعد با سرعت وحشتناک حرکت میکنند. اینو همه میبینند و نشون دهنده حجم زیاد ترانزیت مواد مخدر است
Iran, Islamic Republic of
منم دیدم عمدتا سمند یا 405 هستند