پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲
۶

آخرین وضعیت سریال حضرت موسی(ع)

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 727743
تهیه‌کننده سریال "موسی(ع)" از آمادگی برای شروع پیش‌تولید خبر داد و گفت: مقدمات و مطالعات سریال "موسی(ع)" به پایان رسیده و با تصمیم‌گیری نهایی سازمان صداوسیما رسماً وارد مرحله پیش‌تولید و سپس تولید خواهیم شد.
آخرین وضعیت سریال حضرت موسی(ع)
به گزارش جهان نيوز، بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها خصوصاً الف فاخری همچون "سلمان فارسی" بدلیل کرونا کمی عقب افتاده است. چرا که چند روز گذشته امرالله احمدجو نویسنده سریال از عقب افتادن سفر به ترکیه خبر داده و گفته است: هنوز خبر جدیدی از ادامه تصویربرداری پروژه نشده است. زیرا بعد از تصویربرداری در کرمان و قشم، قرار بود گروه به لوکیشن‌هایی در ترکیه بروند که فعلاً گویا همه‌چیز در سایه کرونا قرار گرفته و باید منتظر بمانیم تا کی سفر گروه سلمان به لوکیشن‌های خارجی و تصویربرداری در داخل کشور میسر خواهد شد.

در این میان سراغ آخرین وضعیت تولید سریال حضرت موسی(ع) و کارگردان آن "جمال شورجه" رفتیم و سیداحمد میرعلایی از آمادگی برای شروع پیش‌تولید و سپس تولید خبر داد. او گفت: خوشبختانه وضعیت بیماری جمال شورجه، کارگردان سریال نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و توانایی حضور در لوکیشن و بالای سر کار را دارند. 
میرعلایی با اشاره به اینکه فیلمنامه "موسی(ع)" به پایان رسیده است، تأکید کرد: برای پیگیری اتفاقات مربوط به پیش تولید با عوامل پشت دوربین و بازیگران در حال رایزنی‌ و پیگیر
پیش‌تولیدیم. بستگی به شرایط کرونا و تصمیم سازمان صداوسیما دارد که در چه فصل و روزهایی کار وارد پیش تولید شود و سپس سریال "موسی(ع)" جلوی دوربین قرار بگیرد؛ در حالیکه نگارش فیلمنامه تمام شده  است.

وی درباره سلامتی کارگردان افزود: حال جمال شورجه خوب است و توانایی حضور در سریال را دارند. در عین حال مشاورینی را درنظر داریم و در حال رایزنی و گفت‌وگو با سازمان صداوسیماییم که بتوانیم هرچه زودتر کار را شروع کنیم. چرا که مقدمات کار و مراحل قبل از پیش‌تولید را به خوبی گذرانده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....
Iran, Islamic Republic of
چرا از داستان های شاهنامه فیلم نمیسازید؟
Iran, Islamic Republic of
خدا پشتیبانتون
حدسش رو میزدم بالای 40 تا قسمت باشه
اتفاقات و ماجرا های خیلی زیادی زمان حضرت موسی نبی عليه السلام اتفاق افتاده
که برای هر شخصی میتونه درس عبرت باشه .
Iran, Islamic Republic of
خدا پشتیبانتون باشه انشاءالله
بزرگ ترین آرزوی زندگیم اینه که این سریال مذهبی رو ببینم بعد از این دنیا برم
آخرش مرگ میاد
چیزی هم که نمیشه برد
راهی هم برای برگشت نیست
هیچی هم ما رو از مرگ نجات نمیده
و فقط اعمالمون حرف اول و آخر و میزنه
پروردگارا مرا با نیکان و خوبان و پاکان محشور کن امین
نمیخوام در غضب و خشم شما باشم امین
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سازندگان
Iran, Islamic Republic of
سریال حضرت یوسف نبی که بی نهایت قشنگه
کل سریالش رو زدم دانلود