يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۲

تمجید یاسر جبرائیلی از منتخب جوان دشتستان

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 724329
از مردم عزیز دشتستان بابت این انتخاب عالی ممونم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
به گزارش جهان نيوز، سید یاسرجبرائیلی در کانال شخصی خود نوشت: 

امروز در خدمت برادر عزیزم دکتر ابراهیم رضایی، منتخب مردم خونگرم، مهربان و زحمت‌کش دشتستان در مجلس یازدهم بودیم.
 

آقای رضایی به معنی واقعی کلمه یک جوان مومن و انقلابی است که حضورش در مجلس مایه امیدواری است. او معتقد است نماینده انقلابی نباید در مجلس ساکت باشد، اما باید زبان به سخن علمی، فنی، مستند و مستدل بگشاید.

دکتر رضایی می‌گوید ان‌شاءالله در مجلس با جدیت مسئله شفافیت، مبارزه با فساد و حل مشکلات اقتصادی را دنبال خواهد کرد. علاوه بر نگاه راهبردی و ملی‌اش، دغدغه‌هایی جدی درباره مسائل دشتستان دارد؛ تا جایی که برای هر روستای دشتستان یک شناسنامه تهیه کرده و کاملا بر ظرفیت‌ها و مسائل منطقه اشراف دارد. 

امروز حرف خوبی از او شنیدم که حرف خودم هم هست و کاش همه مسئولان جمهوری اسلامی با صدای بلند آن را اعلام کنند. او گفت بین خانواده و نزدیکان خودم و سایر مردم، هیچ تفاوتی وجود ندارد. اگر عضوی از خانواده من یا فردی نزدیک به من به دستگاهی مراجعه کرد و با نام بردن از من تقاضای امتیازی کرد، آن دستگاه از جانب من موظف است درخواست او را رد کند.

دکتر رضایی دغدغه جدی تحقق سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب را دارد و به درستی تاکید دارد که مجلس طبق قانون اساسی موظف به قانونگذاری برای تحقق این سیاست‌ها و در چارچوب این سیاست‌هاست.

ایشان به عنوان نماینده یک استان نفت خیز، نقدهای جدی به عملکرد وزیر نفت دارد و احتمال قوی شاهد پیگیری جدی بررسی عملکرد این دستگاه از سوی او در مجلس خواهیم بود.

از مردم عزیز دشتستان بابت این انتخاب عالی ممونم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بیخود نیست هنوز شروع نکردن دارن اصلاح طلبا میکوبند مجلس یازدهم رو. ارزوی موفقیت براشون دارم
Iran, Islamic Republic of
.....