شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۷

تلاش دختر صدام برای عقده‌گشایی علیه ایران

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 709290
رغد صدام همگام با رسانه‌های سعودی و آمریکایی، پیامی صوتی منسوب به پدرش با ماهیتی ضد ایرانی را منتشر کرده تا او نیز از قافله تحریک کنندگان معترضان عراقی علیه ایران باز نماند.
تلاش دختر صدام برای عقده‌گشایی علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، همزمان با تشدید اعتراضات در شهر‌های مختلف عراق رغد صدام حسین، دختر دیکتاتور پیشین عراق در پیامی به معترضین، یک فایل صوتی منتسب به پدرش را در صفحه توییتر خود منتشر کرد تا مردم عراق را علیه ایران تحریک کند.

در این فایل صوتی که تاریخ آن مشخص نیست صدام می‌گوید: آن‌ها گمان می‌کردند که می‌توانند زنجیر به گردنتان بیندازند و شما را به تهران ببرند و عراق را به روستایی از توابع سرزمین فارس تبدیل کنند، اما شما امیدشان را ناامید کردید و درس‌های بیشتری به آنان خواهید داد که شایسته آن هستند. "

رغد صدام حسین که دختر بزرگ صدام است اکنون در اردن اقامت دارد.

شهر‌های مختلف عراق اخیرا شاهد اعتراضات گسترده مردمی بوده که در این میان برخی رسانه‌های غربی و منطقه‌ای در کنار دست‌های پشت پرده تلاش بسیاری کرده‌اند که رنگ و بوی ضد ایرانی نیز به این اعتراضات بدهند.

در راستای همین تلاش‌ها، چهارشنبه شب تعدادی افراد ناشناس که چهره‌های خود را پوشانده بودند با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در شهر نجف، به کنسولگری کشورمان حمله کردند و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند.


منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا هی برید تو عراق مدرسه بسازید. آمریکا الان میزاره سوریه را هم آباد کنید بعد که آباد شد از اونجا هم همینطوری میندازتون بیرون!
Iran, Islamic Republic of
یک کمی بیشتر فکر کن مسائل به این سادگی نیست!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی نمیتوانی بفهمی که عمق استراتژیک ایران افزایش یافته و تا نزدیک رژیم اسرائیل جنایتکار (دشمن شماره یک جهت اطلاع) رسیده چیزی برای پاسخ نمی ماند.
هزینه این عمق استراتژیک از عملیات های نظامی گرفته تا احیانا ساخت و ساز است.
United States
با عمق استراتژیک ۲ لیتر بنزین و یا یک کاسه ماست نمیدهند.... اقتصادتان را اول درست کنید...!!!! بعد به فکر عمققققق استراتژیک و امپراطوری ایران بزرگ باشید!!! "جیب خالی پُز عالی" نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر امریکااااااااااا
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان عراق با عمكلكرد ضعيف و فساد بي حد و حساب نشون دادند كه نمتوانند اقا باشند و فرصت براي فرصت طلبان مهيا شد
من در صف حقم
Bulgaria
وقتی جبهه مخالفان ایران را میبینم مطمئن میشم راهم حقه. دوست ندارم در صف رجوی؛ صدامیان, داعش ؛ صهیونیستهای قاتل وال سعود وآمریکای زور گو قرار بگیریم ....بمیرم از این بهتره در این صف شیطانی باشم.