پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۳
۲

پاسخ شهرداری منطقه ۱۰ به گزارش جهان‌نیوز +توضیح

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 708460
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی شهرداری منطقه 10 تهران در واکنش به گزارش جهان نيوز با عنوان «اینجا منطقه ۱۰ تهران/ خبری از بازگرداندن نام شهدا نیست +تصاویر» جوابیه ای ارسال کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

«در پاسخ به مطلب مندرج در سایت جهان نيوز مورخ 98/8/20 در خصوص حذف نام شهدا، طی بررسی و بازدید میدانی به عمل آمده، حذف نام مقدس شهید از هیچ یک از تابلوهای مندرج در پیام انجام نگردیده و اسامی تابلوهای مذکور جزو اسامی متبرک شهدا نبوده است. »


در پاسخ به جوابیه شهرداری منطقه 10 باید گفت که بنا بر اذعان اهالی محترم این محله، پیش تر نام شهید بر این تابلوها درج شده بود و اکنون خبری از آن نیست. نکته دوم که اهالی محل از آن یاد می کنند وجود تصاویر این شهدا در مساجد محل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
من از اهالی منطقه کارون شمالی هستم اتفاقا اسم کوچه ما هم در آن گزارش بود. بنده با قاطعیت ادعای شهرداری را تائید میکنم، که در حال حاضر اسامی شهدا بر روی اسامی کوچه ها وجود دارد. پیشنهاد میکنم جهان نیوز بجای پاسخ به نامه شهرداری یکی از خبرنگارهای خود را برای راست آزمایی به این خیابان بفرستد. دوستانی که در این منطقه هستند هم تقاضا دارم نظر خودشونو اعلام کنند. خلاصه اینکه شهرداری منطقه 10 در این مورد درست میگوید.
سعید
Iran, Islamic Republic of
من خودم کارون ساکنم
دیگه کوچه خودمون که اسم شهید داشته الان نداره
شهرداری چی رو تکذیب می کنه؟؟؟؟