پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۱
۲

مذاکره انتخاباتی یار لاریجانی با اصلاح‌طلبان

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 705227
مذاکره انتخاباتی یار لاریجانی با اصلاح‌طلبان
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتي، از نمایندگان نزدیک به علی لاریجانی و دبيركل حزب رفاه ملت گفت: «حزب رفاه ملت مذاكراتي را با برخي از كانديداهاي احتمالي داشته‌ايم و به دنبال جمع‌بندي‌ها هستيم و تلاش‌مان رسيدن به توافق است. پيشنهاد مشخص ما دستيابي به ائتلافي مشابه آن چيزي است كه در مجلس دهم و رياست‌جمهوري آقاي روحاني تجربه كرديم. اگر چه ممكن است انتقاداتي هم به اين ائتلاف وجود داشته باشد اما نظر كلي ما همچنان بر ائتلاف بين اعتداليون و اصلاح‌طلبان است. در اين زمينه هم با برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب مذاكره كرديم كه آنها هم اغلب موافق ائتلاف هستند. برخي از اصلاح‌طلبان هم موافق ائتلاف در انتخابات آينده نيستند. اصلاح‌طلبان و اعتداليون بعد از ورود به مجلس راه‌شان از هم جدا نشد. من برآيند اين ائتلاف را مثبت مي‌دانم اگرچه ممكن است دو طرف انتقاداتي هم به عملكرد يكديگر داشته باشند و همچنان فرصت مذاكره براي رسيدن به ائتلاف وجود دارد.

او خاطرنشان كرد: حزب رفاه ملت همچنان به دنبال معرفي دبيران استاني در استان‌هاي مختلف است و كميته‌اي مشخص شده تا جمع بندي‌هايي از سراسر كشور داشته باشيم.»

بیشتر بخوانید:
CFT رد شد/ بهروز نعمتی دوباره فعال شد
من زیاد به لاریجانی نزدیک نیستم اما کاظم جلالی شاید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
باز وای وهزار وای به حال ملت مظلوم از این ائتلاف ها و خور و خوابها
Iran, Islamic Republic of
وای وای نترس گلم