دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

قالیباف: اقتصاد با کار جهادی سر و سامان می‌یابد

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 702069
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه گفت: اقتصاد امروز با کار جهادی سر و سامان می‌یابد و کار جهادی یعنی اینکه نه پول داشته باشیم و نه اختیار.
قالیباف: اقتصاد با کار جهادی سر و سامان می‌یابد
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف صبح امروز در مراسمی با حضور رزمندگان دفاع مقدس گناباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهدیه این شهر برگزار شد، به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره و اذعان کرد: امروز در جامعه، ما با مشکلات اقتصادی روبه رو هستیم و در حوزه اقتصاد هم باید به روحیه دوران دفاع مقدس عمل کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: اقتصاد امروز با کار جهادی سر و سامان می‌یابد و کار جهادی یعنی اینکه نه پول داشته باشیم و نه اختیار.

وی گفت: پیش قروالان در صحنه جهاد اقتصادی جوانان هستند جوانانی که برخی آن‌ها را تهدید می‌دانند، فرصت هستند.

قالیباف بیان کرد: در صحنه اقتصاد نیز باید همچون دوران دفاع مقدس به فرمان خدا عمل کرد، ربا نگرفت و به دیگران کمک کرد چرا که ربا جنگ با خدا است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: پول داشتن مشکل اقتصاد ایران نیست ما درآمد‌های نفتی سرشار هم داشته‌ایم درآمد‌های کم نفتی را هم تجربه کرده ایم، ولی وضع کشور هیچ تغییری نکرده است.

وی با ذکر خاطره‌ای از دفاع دوران مقدس خاطرنشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس از نظر تسلیحات به شدت در مضیقه بودیم، اما امروز ما به قدرتی رسیدیم که پهپاد مجهز آمریکایی را سرنگون کردیم یعنی هم از نظر تجهیزات قوی شده‌ایم و هم شجاعت آن را داریم که پهپاد آمریکایی را بزنیم.

قالیباف ادامه داد: امروز هم اگر وحدت بین مردم و همه اقشار مختلف برقرار باشد بنا به سنت الهی پیروز می‌شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ما رزمندگان دوران دفاع مقدس با تمام وجود، دوران دفاع مقدس را لمس کرده‌ایم و وظیفه ما است که این دوران را برای نسل بعدی روایت کنیم.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه ما روایتگری دوران دفاع مقدس است در این روایتگری لازم نیست اغراق و بزرگ نمایی صورت بگیرد.

قالیباف با اشاره به یکی از آیات قران گفت: اگر پیروزی حق با تأخیر صورت می‌گیرد به این دلیل است که خداوند می‌خواهد صف منافقان از انسان‌های با ایمان جدا شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تجلیل از حضور مردم در این مراسم، آن‌ها را مردمی مقاوم و ولایت‌مدار دانست.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *