چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱۲

صفار هرندی: من دو احمدی‌نژاد می‌شناسم

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 694516
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آرمان نوشته است: حسین صفارهرندی در پاسخ پرسش دانشجویان درباره احمدی‌نژاد گفت: من دو احمدی‌نژاد می‎شناسم که در چهارساله اول و دوم دوران ریاست‌جمهوری‌اش متفاوت است.

وی افزود: دولت اول احمدی‌نژاد در خدمت به مردم رکورددار است و مدیران انقلابی و پرتلاشی در راه خدمت به کشور حرکت کردند، اما احمدی‌نژاد از اواخر دوره اول دچار پریشان‌حالی شد که گرایش‌های فکری و مواضعش تغییر کرد.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: شرط لازم برای پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد است و باید در داخل کشور به این مساله توجه کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
مردم هم احمدی نژاد اول را دوست دارند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شاید دوست نداشته باشند ولی اگر انصاف داشته باشند اذعان می کنند که اندازه کل دولت خاتمی و روحانی کار کرد. اما حیف ...
Iran, Islamic Republic of
هر دو احمدی نژاد مطلوب ملت است ، البته در واقعیت احمدی نژاد از اول تا آخر یک خط را دنبال نموده که آن هم خدمت به ملت بوده .
Iran, Islamic Republic of
...
Denmark
واقعا" اگر احمدی نژاد همانند 4 سال اول در ریل نظام حرکت می کرد الان اسطوره بود .!
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم هست
اگه خبر نداری، یکی از سفرهای استانی دو سه سال اخیرش رو پیگیری کن یا یکیش رو شرکت کن خیلی چیزها دستت میاد
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
این صفار همان نبود که به تعریف و تجمید برجام اقدام کرد
Iran, Islamic Republic of
دیگر تحلیل نکنید مردم فهمیدند
سالارخان
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا میزنه، اصلاح طلب حمایت میکنه، دوباره ی اصولگرای دیگه بازنشر میده تا دوبله سوبله چوبله اتحاد چپ و راست و کارگزار و مشارکت و ... علیه خدمتگذار ثابت بشه...
چپ راست کارگزار علیه خدمتگذار
اصلاحطلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
سعید
Iran, Islamic Republic of
بیشتر دستاوردهای دکتر احمدی نژاد اعم از یارانه ها، مسکن مهر و... در چهار سال دوم محقق شد. در 4 سال اول بعضی از وزرا توان کار کردن در کنار احمدی نژاد را نداشتن و از ریل خدمت به مردم پیاده شدن.
Iran, Islamic Republic of
جناب صفار ، چشم بصیرت می خواهد که شما ندارید هر دواحمدی نژاد یکی بودند ، احمدی نژاد اول دست وپا بسته ، گوش به فرمان اصولگرایان بود ولی احمدی نژاد دوم ، تا حدودی استقلال خود را فریاد زد وراه خود را از اصولگراها جدا کرد ، شما خوبه بفرمایید چرا علیرغم اینکه خط وربط احمدی نژاد در آخر 4 سال اول مشخص شده بود با همه امکانات وتمام توان از او حمایت کردید وخود را حماله الهتب او قرار دادید و با تندرویهای او وخود کشور را وارد بحرانی کردید که هنوز هزینه های آن در حال پرداخت است شماها فقط دنبال ابزار هستید تا بتوانید به خواسته هایتان برسید ولی احمدی نژاد نشان داد در 4 سال دوم بنا ندارد ابزار دست اصولگراها بشود.
محسن
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینکه صفار هرندی چهار سال اول وزیر ارشاد بود ولی احمدی نژاد عزلش کرد و چهارسال دوم دیگه وزیر نبود...فرقش همینجاست دقیقا