شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

جدیدترین خبر از وضعیت جسمی جواد خیابانی

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 688663
به تازگی عکسی از جواد خیابانی در فضای مجازی منتشر شده است که از کاهش وزن شدید وی حکایت می‌کند.
جدیدترین خبر از وضعیت جسمی جواد خیابانی
به گزارش جهان نيوز، اخبار و اتفاقات مربوط به افراد مطرح و مشهور جامعه همیشه برای عموم مردم جذابیت خاص خودش را داشته است. در این میان مجریان تلویزیونی به این دلیل که بیش از سایرین در قاب تلویزیون قرار می‌گیرند و بیشتر در معرض دید عموم هستند، اخبار و اتفاقات مربوط به آنها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
به تازگی عکسی از جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال کشورمان،  در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده کاهش وزن شدید وی در مدت زمان نه چندان زیادی است.

جواد خیابانی که با وجود تمام شوخی هایی که در فضای مچازی با او می شود، همواره با روی باز و گشاده برخورد خوبی با مردم و رسانه ها دارد، ضمن ابراز تشکر از مجبت مردم، اگرچه خیلی سربسته به شایعات در خصوص شرایطی سلامتی خود پاسخ داد، با بیان جمله:

عمر دست خداست،
عنوان کرد که:
جای نگرانی نیست.
در ادامه عکس حاشیه‌ساز مربوط به جواد خیابانی را مشاهده می‌کنید.

جواد خیابانی

با توجه به اینکه جواد خیابانی از ارائه توضیحات بیشتر، در خصوص سلامتی اش خودداری کرد، امیدواریم این گزارشگر دوست داشتنی فوتبال کشورمان در سلامتی کامل همچنان سال های سال بتواند هنر خود را در خدمت غلاقمندان به فوتبال ایران را ارائه کند.

منبع: پارس فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *